11 юли 2014 г.

Обсидиан - Дженифър Л. Арментраут


 Име: Обсидиан (книга #1 от поредицата Лукс)
Автор: Дженифър Л. Арментраут
Издателство: Егмонт
Цена: 9,99 (до 15 юли може да намерите книгата със списание БРАВО на цена 4,99) *Не, няма продуктово позициониране!Не!*
Дата на започване: 6 юли, 2014
Дата на завършване: 7 юли, 2014



Книгата следва тийнейджърка на име Кейти ( на 16 - 17 години), която след смъртта на баща си се мести в Западна Вирджиния, в град (ако може да се нарече така) който реално погледнато има 2 улици на кръст. Съседа на Кейти (както и любовния интерес в книгата)  Деймиън е прекалено странен, прекалено арогантен, прекалено страхотен.... прекалено неземен. Аз не го считам за спойлер (след като книгата е жанр "научна фантастика") но ако не искате да знаете какъв се оказва Деймиън може да пропуснете идните няколко изречения. Деймиън е извънземен. Много секси, страхотен извънземен. И заедно с това следват много проблеми, които явно следят Кейти по петите. Прекалено буквално.


   Самия замисъл на историята е много интересен и с нетърпение чакам да прочета и идните книги, но стила на писане ми бе някак чужд. Беше забавно да се чете така, наистина много лесно и всичко мина сякаш на филм. Някак прекалено детско написано, но има своя чар в това, няма да съм критична. Харесаха ми разговорите и то много! Като писател знам колко е трудно да се поддържа разговор и тази книга много ме зарадва с диалозите си. Нa моменти дори съм се смяла с глас.


   Като цяло наистина лека книжка, чете се бързо. Давам и 5/5, главно заради Деймиън.
Препоръчвам на: момичета, тийнейджърки.

Няма коментари:

Публикуване на коментар