11 юли 2014 г.

Някакво тъпо начало, предполагам

Здравейте! Може да знаете по нещо за мен от стария ми блог, който се бе формирал в Tumblr, но воденето на блог там е прекалено неудобно и някак потискащо. Затова се премествам в Blogger с нова сила. Малко за мен - името ми е Ани и... е, да бъдем честни обичам да говоря за книги. Обичам да чета и обичам да споделям с някой ентусиазма си от дадена книга, но повечето ми приятели не са толкова запалени читатели.
   Смятам да спазвам график, който общо взето ще е нещо такова:
Понеделник - Ще споделям книгите, които чета в момента
Вторник - Ревю на някоя книга
Сряда (възнамерявах да напиша Третък) - смятам да правя нешо по - интересно, промерно някой "таг" или някоя забавна игра. *Виждам неодобрението през екрана като си представяте какво забавно нещо може да има общо с книгите*
Четвъртък - ако ме мързи или ако няма  за какво да говоря нищо няма да правя, но иниаче може би някое кратко ревю.
Следващите дни сигурно няма да се занимавам, а неделята ще обявявам книгите, които съм прочела.
   Надявам се да не съм ви много досадна и дъа....

1 коментар:

  1. По принцип обичам да следя блогове, свързани с книги. И твоят ми хареса. Резюметата са написани достатъчно хубаво, че да грабнат писателят, ако това е неговият жанр и тип история и въпреки всичко - не издават много (като изключим някои спойлери, но ти си предупреждаваш, когато има). Някои книги съм чела, а други вече много искам да прочета, особено тези, които съм срещала и по други блогове и веднага са ми грабнали вниманието. Допада ми, че вмъкваш и хумор (все пак блоговете не бива да бъдат като една енциклопедия) и това, че правиш забавни неща като тагове и понякога разказваш и за случки от живота ти (които, честно казано - описани са, сякаш са част от книга).
    Продължавай да правиш, каквото правиш, защото блогът ти е смислен и интересен.
    - DWolfGirl

    ОтговорИзтриване