5 август 2014 г.

Алея на книгата 2014 - Ден I *или поне беше преди да го проточа до безкрай*


31 юли, 00:23, вкъщи съм и ми се спи
   След като цяло лято съм навсякъде освен вкъщи, най - накрая се прибирам за две седмици. И, каква изненада ме очакваше само - Алеята на книгата във Варна започва на 1 август. В този момент бях изключително доволна, че не харчих много на лагера си и че ми бяха останали някакви излизашни пари, които  реших да опозотворя по най - добрия начин - като си купя книги естествено. Плана беше да се взема две книжки, които съм си набелязала отдавна, но след като чух за Алята реших да се сдържа. Защото там определено щеше да има доста хубави сделки. Миналата година примерно си взех двете книги от поредицата "Подборът" за 7 лева. Двете. А попринцип само едната струва около 15 лева. Та, оговорих се с причтелки да се видим в 11 на  началото на въпросната алея и днес майка ми реши да сподели, че отваряла в 18 часа. И все пак се разрових и на евента във Фейсбук пише, че почва от 10 сутринта, както се и надявам да е, защото определено не исках да се връщам там по - късно, най - малкото защото ми е далеч.
  Да, просто имах нужда да споделя тази малка предистория.
31 юли, 17:23, тъкмо се прибрах и не ми се спи
  Реших да изляза с една приятелка на центъра и изненада, изненада, няколко от сергиите от Алеята бяха отворени. Мисля, че само една от тях продаваше *и аз нищо не си харесах, разбира се :/* но все пак беше много вълнуващо, че е отворено. Мисля, че изпаднах в пет - минутен екстаз. После осъзнах, че съм гладна и с приятелката ми се измъчихме докато намерихме място където имаше нещо без месо. После с Андрея си направихме фалшиви татуси, за които ако желаете може да видите повече тук. Та заради тази ми прищявка обеднях с 5 лева, които са поне 1 книга. Истинска мъка. Ще спра да дудна, защото ставам досадна. Насладете се на отвоерната къщичка пред ФК, която столквах и снимах поне 10 пъти.
П.П. Може ли просто да се кефим колко як е трейлъра на "50 нюанса сиво" *особено при положение, че не съм чела книгата*. Даже се надъхах да започна поредицата. И саундтрака от трейлъра е толкова... :з :з :з :з :з
Наслаждавайте се!















1 август, 2014
Както обикновенно станах към 10 сутринта и трябваше да се оправя скоростно, защото срещата ми бе от 11, на центъра, а аз живея надалеч. Понеже очевидно нямах време за сутрешен джогинг реших, че ще вървя до там, защото минавам разстоянието за има няма двадесет минути. Но когато стана без 10 реших, че нямам избор и трябваше да взимам автобус. Който 1) Имаше климатик 2) Спря ме на спирката точно в 10:59. И от общината стигнах до МакДоналдс за рекордно време. и понеже имах среща с четири момичета, когато само две от тях се появиха направо сияех, че не съм последна. Малко по - късно Юли - третата която чакахме се появи, а Миша - четвъртата - ми писа, че ще закъснее. И понеже не се сдържахме решихме да разгледаме без Миша. Повечето издателства от къщичките обаче бяха неизвестни и пердлагаха книги, които с ами безинтересни. Та, спряхме се на Бард, но реших, че нямат някакви грандиозни намаления и нищо не си купих. После окото ни се спря на Кръгозор, които за моя изненада имаха страхотни книги. Едната беше "Пророчеството на гарвана", която чакам от толкова време да преведат, защото все не я намирам на английски. Беше с намаление от 14лв. на 10лв. Другото, което ми хвана окото бе "Малка кутийка от Тифани" и се сетих, че ми е познато от някъде. Когато се светнах, че едно момиче от стария ни "групов" блог и бе правило ревю реших да споделя със Юли, защото и тя беше част от въпросния блог. Разбира се, докато говорих се оказа, че Юли не е до мен. Та, огледахме и другите витрини и 10 минути и 17 лева по - късно, аз щастлива си носих торбичката с "Пророчеството тук*   . И понеже Миша имаше рожден ден на следващия ден, отидохме од книжарницата във ФК-то и й купихме "Създадена от дим и кост" и "Дни на кръв и звездна светлина", на нормална цена, защото Егмонт имат съвсем малка секция, която предлага само книгите на Джон Грийн. Та, някой е чел Създадената, моля да ми каже дали е хубава.
на гарвана" и "Малка кутийка Тифани" *която Юли забеляза и ми каза, че е била в блога -.- а блога може да видите
3 август, 2014
След прекалено дълго обикаляне на моловете с майка ми, най - накрая се добрахме до Алеята. И ще го давам на кратко. Веднага се отбихме при Бард и аз щастливо се сдобих с "В обгорели земи" втората книга от трилогията "Лабиринтът" и "Домът на Мис Перигрин за чудати деца", която Джеси от jessethereader в YouTube направо обожава. Може да проверите канала му, защото е просто очарователен. После мама набързо се отби при Емас и си взе книгата за Имератрица Сиси, защото не разбрала много за нея във Виена, а бях я споменавала прекалено често. Обаче Импрератрица Сиси отиде на моя рафт и познайте кой ще я прочете първи.
   После почти всеки ден посещавах Алеята или заради някое интервю с автор или просто защото съм прекалено яка да си чета вкъщи и отивах в "читалнята" на открито там. Един ден дори "поработих" малко за Кръгозор, защото хората вече ме познаваха и решиха, че няма да им се пречкам. И продадох две книги на едни момчета, като преди това единия подхвърли на другия "Какво, сега да не си купиш книга?" Страхотна съм, знам. Поздрави :)
 

Няма коментари:

Публикуване на коментар