25 август 2014 г.

The Emoji Tag

Изглежда това е много известно сред чуждестранните блогъри. И реших да го направя, защото ми се стори забавно. Не, това не звучи някак ретарднато. Та, тага е много прост. Отваряш чата си и преглеждаш, кои са най - използваните/любимите ти имоджита. И ги свърваш с книга или герой.



Ta, това е едно от най - използваните ми емоджита. не знам, защо го използвам, просто се случва. Някой ми казва нещо супер сериозно - пращам му извънземно емоджи. Някой ми казва  нещо смешно, пращам  му извънземно емоджи. Защото... защото обичам да дразня хората, да, струва ми се правилно. И книгата която свързвам с това няма да е научна фантастика, което най - вероятно е напълно грешно. Свързвам я с "Лабиринтът, невъзможното бягство", защото като Тереса се появи беше точно като извънземното - мълчеше като пукел, усмихваше се зловещо, гледаше те с големите си очи и беше супер досадна. И после бум. *Не ме разбирайте погрешно, обичам Тереса*


Това го използвам изключително много и то под предтекст "Ъмм, разбира се", "Duhh", "Слуват се и такива неща" и ми напомня невероятно много на Хърмаяни Грейнджър, защото тя винаги е като "Защо дори питаш?" "Разбира се, че е възможно да взема всичките часове" и... просто емоджито крещи Хърмаяни. SorryNotSorry.



Това реално е най - сладкото нещо. Използвам го или когато нещо е толкова смешно, но е забранено *като хиленето в час* или когато съм "Не! Ти току що не го направи" И бях с реакция като втората през почти цялата "Скарлет" Просто...да.



Това го използвам когато съм като "въййй" *Заради Бургас, предполагам* или "Какво току що прочетох?" и бях така когато прочетох спойлерите за "Предани" още не съм готова да я прочета, но когато разбрах края лицето ми буквално беше такова и си повторих 999999999999 пъти "Не плачи, Ани. Не!"


 И накрая това, което по принцип използвам за нещо смешно или за саркастичен ужас *Една кифла ми каза: Счупих си нокътя и получи цяла гвардия от такива личица* Но сега ще го използвам като чиста уплаха за героите и го свързвам с "Полу - лош" където усещах болката на героя прекалено силно.
 Поздрави хх.

Няма коментари:

Публикуване на коментар