30 януари 2015 г.

Още една кампания или каквото е там.

  Много ми е приятно като давам подаръци без причина. Онази кампания която направих не пожъна кой знае какъв успех, но си размених книги с няколко човека и съм безкрайно благодарна. И понеже това ми излезе на стената във фейсбук реших да го постна и тук.

Имам нужда от позитивно мислещи хора. КОЙ ЩЕ УЧАСТВА?
След всички трагедии, които се случиха напоследък и продължават да се случват, светът има нужда от колкото се може повече положителна енергия. Аз сe включих в инициативата "Предай нататък": Хората, които коментират този статус и напишат "Аз участвам!", ще получат изненада от мен по някое време през настоящата година - може да е книга, билет, картичка, нещо направено от мен, каквото и да е! Изненадата ще ...бъде направена без предупреждение и в момент, когато съм в подходящото настроение и намеря това, което най-много ти подхожда и знам, че ще те направи щастлив.Тези петима души трябва да направят същото предложение като техен Фейсбук/Туитър/блог статус. Нека заедно правим хубави и добри дела през 2015, без друга причина освен желанието ни да накараме другите да се усмихнат и да си покажем взаимно, че ни е грижа един за друг. Предавам нататък!


А ти ще предадеш ли нататък?

Няма коментари:

Публикуване на коментар