5 януари 2015 г.

Haul. Sorta.

Нямаше как да не се изфукам с новите си придобивки, защото а) чакам ги от месец и б) са супер красиви, а аз определено не очаквах.

Бях си поръчала Fangirl и Heir of Fire и сега са тук и са перфектни. Тъй де, Fangirl си има една бойна рана, но иначе всичко е наред. Освен това, доколкото знам си поръчах онази много сладка зелена корица с розови букви, но при мен дойде розовата със зелени букви и всъщност я харесвам повече. Тъй де, като я гледах розова определено не ми харесваше, но сега я харесвам. Даже на мама и се стори сладка.
Вижте какво има във Fangirl. much sassy.
мисля, че току що, тази корица ми стана любимата

дадоха ми сладки bookmarks. И тъмния е правен от българка.

1 коментар:

  1. ох, толкова много обичам fangirl. надявам се да ти хареса! с:

    ОтговорИзтриване