6 януари 2015 г.

January TBR

   Нях, пишеше ми се пост и тъкмо си изтеглих пердизвикателството от TBR jar-а и реших да напиша този така рандъм пост.
Та, изтегленото предизвикателство гласеше "Книга с повече от 500 страници", което идеално се вписва в четенето ми на "Крес" - третата книга от "Лунните хроники" на Мариса Майър. Книгата е 552 (мисля) страници и за сега е невероятна.

  Другата книга, кяото със сигурнос ще чета е Mistborn на Брандън Сандерсън, която на български е преведена като "Мъглороден". Това е избора на Booksplosion (за което току що разбирам. бях си кръстила блога така и ми скимна да го проверя в гугъл и излезе, че вече има такава общност за това побързах да си сменя името.) за този месец и понеже знам, че Зинка (вижте блога и тук) много харесва книгата смятам реално да я прочета. Не знам дали ще намеря от някъде копие на английски във Варна, но ще видим.

   И смятам да подхвана "Създадена от дим и кост" на Лейни Тейлр или "Fangirl" на Rainbow Rowell, взависимост в какво настроение съм и дали ми е останало някакво време, което да не трябва да запълня с учене.

P.S. Тези, които са следили BookTube канала ми да значт, че Google+ ми направи проблем и видеотата ми се изтриха (защото доста българи ми писа, idk) както и постовете от блоговете, които за радост бях сейфала на документ от Word, но да... И все пак, смятам да се активизирам в YouTube и го обявявам като пробутвам линка за новия си канал (забравих паролата на стария. oops) - клик! Който иска да се абонира, обещавам, че не съм много досадна. Също обещавам и че ще снимам видео веднага след като оздравея, защото сега съм супер болна!

Няма коментари:

Публикуване на коментар