3 февруари 2015 г.

January Book Haul

Не планирах отзи пост. Имах нащракани книгите ми от една пратка, но не бяха всичките,а и нямах батерия на апарата, но сега беше зареден и точно на вратата ме посрещтна нова пратка, така, че просто не можах. И току що осъзнах, че не съм си купила и една българска книга този месец. ни една.
  започвам с най-новите си придобивки. Ако знаете за приключенията ми (ако не знаете кликнете тук!) ще знаете, че чаках следващите две книги от "Мъглороден" да пристигнат, защото си ги поръчах от някакъв съмнителен сайт. И книгите ми дойдоха в прекрасно състояние и човекът, който ми ги донесе беше супер мил и се беше съобразил с моя график и ав :з
Чак се изненадах, че пристигнаха в таквоа добро състояние, защото са се возили по "прекрасните" варненски улици два дена, и дори нямаше от балончетата в пакета, а тези от Bookdepository винаги имат балончета и са толкова добре опаковани, че винаги имат бойни рани. И копието от книжарницата. Сигурно знаете, че си купих "повредено" копие, просто защото много я исках (и благодарение на това повредено копие намерих прекрасния сайт, който е Книгомания, забравих да го спомена по-горе)

От книгомания ми пратиха и някаква сладка книжка.
 Пратиха ми и книгоразделителче (това оранжевото) и реших да го снимам с другите, които получих от Bookdepository. И не е честно, получих четири пакета и само три книгоразделителчета (знам, че виждате две, но едното го дадох на Мария, защото аз вече го имах, chill).

The Darkest Minds на Александра Бракен, зад която има история. Историята е, че мама отиде да ми  я вземе от пощата, защото мен ме мързеше и мислех, че е пратката с герданчетата ми от aliexpress. Но да, това е най-красивата и най-неосквернената книга, която получавам от сайта. И е релефна и е супер красива и съвпада с другите ми книги и ааа :зззз

The hundred на Кас Морган и ако следите, който и от блоговете ми ще знаете колко обичам сериала и колко съм развълнувана да притежавам тази книга. Не исках да я взимам със корицата на филма, но нямаше друга и истината е, че на живо е супер красива. И мама все още си мисли, че сериала на четвърти сезон, защото има някаква си четворка на корицата. Смята се, че ще е много по- различна от сериала (най-вече защото един от главните герои на филма въобще го няма в книгата) но смятам, че ще е яко и да.
Shatter me на ТахараМафи, от която ми остават стотина страници и харесвам. И корицата е най-красивото нещо евър. И тази книга има най-странната структура в целия свят. Не е като преводната- Разбий ме- и е една грапава и ааа... мога да позная тази книга със затворени очи.
And last, but certainly not least - Anna and the French Kiss (Целувка за Ана) на стефъни Пъркинс. Вече съм прочела книгата и обичам всяка частица от нея и най-искрено имам нужда от Лола (и най-вече Айла, защото Джош)


кадър зад кадъра
Така излеждаше леглото ми след снимките, със фон новата ми блуза. И да знам, че имам много sticky-notes на Последната Империя.



2 коментара:

  1. за колко време ти пристигнаха книгите от knigomania.bg? чудех се дали и аз да си поръчам нещо от там.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. уеал, аз ги поръчах събота и предполагам, че не са работили през уикенда, но вторник ми ги докараха. Та, може би два-три дни.

      Изтриване