21 февруари 2015 г.

Jennifer Lawrence Book tag

   Тъй като всички го правят, защо пък да не го направя и аз. В случай, че по някаква огромна случайност не знаете за Дженъфър Лорънс тага (или за самата Дженифър Лорънс) къде сте били последните 24 часа. Имам чувството, че всички го направиха вече.


1. Първи въпрос е свързан с това, че Джен не използва никакви социални мрежи и гласи: Книга, която отказвате да прочетете.
Това е лесно-"Петдесет нюанса сиво". преди бях заинтригувана от заглавието, като нямах и ни най-малка представа за какво иде реч, но след акто разбрах, че главната героиня е изнасилвана многократно в тази книга се отказах. Завинаги.
2. Втори въпрос е свързан с падането и на Оскарите, затова: Книга, която съм започнала, но не съм завършила.
Престол и Щурм на Лий Бардуго. Много харесах първата книга. Ама много, много, много харесах първата книга. И веднага хванах втората. И Ланцов (ммм, намиг, намиг) тъкмо се бе появил, а той е всичко, което някога съм искала. Боже, сега отчаяно искам да я прочета. да знаете, даже я взех.
3. Поредица/книга, за която не съм предполагала, че ще се прочуе толкова. /свързан с онази незабравима снимка, на която човек може да си помисли, че Джен ще убие Тейлър Суифт/ 
 "Вината в нашите звезди" на Джон грийн. Прочетох я още преди тази Грийн-мания и да, вярно, хубава книжка е, но не мисля, че заслужава цялата тази популярност. + книгата на Емил Конрад, отчайвам се само като мисля за нея.
4. Герой от книга, който е непотребен. /свързано със съвместната работа на Дженифър с Дейвид О'Ръсел/.
Мал от трилогията "Гриша" и Джейсън от поредицата "Героите на Олимп". вече съм говорела колко ми е безразличен Джейсън, но май не сте чували нищо за Мал. Е. не ми пука за Мал. Той от тези герои за които няма да ми е мъчно ако умре.
5. Герой, който е зъл, но мисли, че прави нещо добро. /свързано с ролята и в X-мен/.
Драко, бебенцето ми. Enough said.
6. Шести въпрос е свързан със съвместната и работа с Брадли Купър и гласи: Автор, чиито книги ще купуваш винаги, защото му имаш доверие. 
Сара Десън и Стефъни Пъркинс. Попринцип не съм голям фен на съвременната литература, но като гледам любимите си романи, май имам тенденция да се привързвам най-много към тези съвременни герои. Не съм оценявала нито една от книгите на кояот и да е от авторките с по-малко от 4/ звезди. Искам да добавя и Рик Риордън, защото бих чела дори списъците му за магазина (или за книжарницата, хаха)
7. Книга, за която си била спойлната. /свързан с интервю, в което актрисата говори за шоу, за което е била спойлната/
Предани на Вероника Рот. Май всички за били спойлнати за тази книга. Но няма да кажа нея (наистина ли, стига бе), а Хари Потър и нечистокръвния принц, защото Мария, която дори не е чела книгите ми каза *СПОЙЛЕР* "Нали знаеш, че Снейп е нечистокръвния принц?" ( и аз така щях да спойлна Мони, Мони, обичам те, този със С чака да умре)
8. Игрите на глада. Любима известна книга/поредица. 
Сърби ме да кажа Хари Потър или Пърси Джаксън или Хрониките на Нарния, за това ще вървя с Максимум Райд, която не е толквоа известна колкото трябва да бъде.
9. След като всеки иска Дженифър за най-добър приятел, девети въпрос гласи: Герой от книга, който бихте избрали за най-добър бриятел.
Искам Зъба (от Максимум Райд) за най-добър приятел. Тъй като съм свикнала в тотално мъжка компания, а и той е мен, но мъж. Но искам и Дориан ( от Стъкления трон), защото ще ходим да ловуваме и да четем заедно (*СПОЙЛЕР,може би,ЗА СРЕДНОЩНАТА КОРОНА* and he has raw magic in his pants)
10. И за финал, свързан с всички хиляди, милиони и забавни, хумористични неща, които Джен казва, десети въпрос гласи: Герой, който е изключително забавен.
Лио Валдез. Фред (sobs) и Джордж Уизли. Ланцов. Трън. Гуендолин. Да продължавам ли?



Ами това беше. Стараех се да не се повтарям много и сега, гледайки рафответе си осъзнах колко малко книги имам,или тъй де, че поне не помня някой конкретен от повечето от тях. Ако тага ви е харесал ми предложете някой друг, може и да го направя.
П.П. Преди малко изгледах Big hero 6, та, ако си сменя името на Book hero 13 странно ли ще бъде или ще бъде много странно?

1 коментар:

  1. Напълно съм съгласна с това, че максимум райд трябва да бъде по-известна и четена поредица, толкова я обичам. И най-сетне човек, който да не мисли джейсън за толкова велик:)
    Пп страхотен блог:3

    ОтговорИзтриване