6 март 2015 г.

Blind Date with a Book.

Всички помним (или не) кампанията ми, която не беше моя, "Книга на тъмно". И както бях казала, това се случва в училищната библиотека. И днес бях на интензивни, и интензивно стоях в библиотеката два часа...i have no regrets. Та, както си влизам аз в библиотеката, нищо ново под слънцето, и виждам един ред пълен с опаковани книги...и просто не можах. Трябваше да си взема една. Беше си акт на чиста нужда.

нека си го призная, харесах си я заради панделката

но още на думата "вещици" знаех, че това е моята книга.

изненада, изненада.
Още преди да я отворя знаех, че е Пратчет. Усетих го. (мама всеки път ме гледа лошо като усещам книгите, но се кълна че наистина ги усещам). Сега имам причина да прочета негова книга. Благодаря ти, момиче от дванадесети клас, което е пакетирало книгата.









Няма коментари:

Публикуване на коментар