23 март 2015 г.

Books and Songs #2

След като Женя се оплака, че нямам нищо, освен Хари Потър в последно време, реших да направя Books and Songs отново, защото е доста забавно, пък и винаги съм в настроение да препоръчам някои добри песни.



Всичко, което искам от живота е един Сент.Клеър, който ще ме прави толкова щастлива, колкото тази песен. Не искам много, нали? 




Тази поредица винаги ще я чувствам близка и любима и всеки пък като си мисля за нея ми става слънчево и топло (като бях малка сравнявах всяко момче с Питър и ако имаше прилика почвах да го харесвам)


 

Евина, знам че искрено те дразня, но нямаше как да не включа книгата. И ако не сте гледали филма и не ви е развалил цялостната идея за книгата, веднага я грабвайте, страхотна е! И тази песен трябва и е резюме, поради...причини.

 



1. Знам, че клипчето е на буктюбърка и, че е за пордицата Лукс, но песента я няма никъде другаде така, че ще мина с това. 2. Просто виждам Джулиет и Уорнър и не знам... просто си представям целия им провален антиутопичен свят със саундтрак тази песен.


Всеки път когато чуя тази песен виждам Натан (който реално трябва да се казва Нейтън, просто казвам) в клетка, после го виждам пребит от съучениците си, а след това се сещам за онзи цитат "Смяташ ли да живееш толкова дълго, че да получиш рак на белите дробове?" който много ми беше харесал. Тази песен трябва да е саундтрак на филма.


Дори не мога да дам логично обеснение, просто тази песен и тази книга имат нещо общо.



Даже я пускам с видео към книгата, защото е най-хубавото нещо на света. вски трябва да прочете тази книга! А аз трябва да прочета перодължението й, защото Николай Ланцов.


Имам чувството, че не се говори достатъчно за книгата, а е много добра. Само чакам да ми се съберат пари и ще си купя красивия box set с хубавите британски корици. socially awkward person life goals.


Крес е заключена на сателит.... and there's a big bad world outside....


В многото моменти, когато ятото беше в беда тази песен звучеше в главата ми.А ятото попада в много беди, така че разбирате връзката ми с нея.


Търсех си причина да вмъкна тази песен и незнайно защо я свързах с легендата. Но текста много ми напомня на Скарлет в една определена част, така че...

Еми, това е, надявам се да ви е било интересно и също така се надявам хари Потър да не ви е писнал напълно, защото остават още десетина дни, а аз съм силно мотивирана да го докарам докрай.

Няма коментари:

Публикуване на коментар