4 март 2015 г.

February Wrap-up and March TBR

Здравейте! Чувствам се страхотно, че пиша пост. И посвещавам този блогпост на Жейна, защото днес сутринта се запознахме и тя е бонбонче и е супер мила и да :з

През месец февруари успях да прочета шест книги, два графични романа и една манга. Чак съм горда от себе си. Пъвата книга, която завърших беше "Shatter me" На Тахара Мафи. Общо взето не бях супер впечатлена, но книгата е приятна - ревюто ми. След нея прочетох "Изгубения герой" на Рик Риърдън. И освен факта, че Джейсън ме дразнеше книжката си беше много яка. Обичам Пърси Джаксън, обичам този свят и тайно съм дъщеря на Зевс. Дадох четири звезди на книжката, но те са по-скоро 4.5. Всичко е заради Джейсън. Пък и следващата книга е само за Персаси. Аз съм развълнувана.

После прочетох "Балади и разпади" на Георги Господинов, кяото е много, много, много, много хубава. Страшно я заобичах тази книжка. Не знам какво повече мога да кажа, имам нуждата всеки да прочете тази книга.

Заедно с баладите свърших и Fangirl на Рейбоу Роел. Имам цяло ревю за нея - клик! Много приятна книжка, с Мария ще си пишем фенфикшън заради нея.
 После прочетох "Хрониките на Нарния: Лъвът, Вещицата и дрешника". Исках да препрочета поредицата. Бях тръгнала да пиша ревю, но си викам "Айде, като я завърша цялата поредица, за да опиша чувствата си по-добре." Не мисля, че някога ще е възможно въобще да опиша чувствата си към тези книги, но обещавам да опитам.
любимата си поредица и да почна да колекционирам книгите. Много, много, много обичам хрониките на нарния. порастнах с тях. И Аслан ми напомня на Захариев. Много ми е мяу-бомб-ау.

пича е от някакво аниме, но честно така си представям Зъба.
Двата графични романа, които прочетох бяха Volume 1 и Volume 2 на Максимум Райд. исках да прочета втората книга,но не помнех почти нищо от първата и прочетох графичните романи, за да си припомня. Първите два отговарят на първата книга, предполагам следвашите два на втората и т.н. Много обичам тази поредица и графичните романи ми изпълниха сърцето. Пък и бях забравила колко обичам Зъба. Момче с дълга черна коса и светли очи?

После почнах "Максимум райд 2: Училището свърши завинаги" но по стечение на обстоятелствата я дочетох през март ( оставаха ми двадесет страници, които просто не можех да прочета, но прочетох 98% от книгата през февруари, за това го броя)



общо взето чувства ми към тази поредица...по хубав начин.


И последно, но не и на последно място - прочетох първия волюм на "Blue exorcist" или "Ao no exorcist" Обичам анимето до болка и реших, че е крайно време да започна мангата. И ако някой ме следи в goodreads ще знае как се чувствам за анимето, за Рин и за смъртта в книгата. Обичам Рин. Всички обичат Рин. Намерете ми Рин
. (това ми на помни за плана ни с мария неделята да излезем до книжарницата и да висим там докато не намерим страхотен батко в който да се влюбим)








Ужасна съм с TBR купчините. Почти никога не ги завършвам, защото съм се разсеяла с друго четиво. Но искам да прочета поне две книги от списъка си за този месец. Първо искам да довърша "Град от кости". Чела съм първите две книги от поредицата преди, но искам да ги препрочета и да завърша поредицата. Пък и Монси много ги обича и се радва, че съм ги почнала.После искам да прочета следващите от "Хрониките на Нарния" - една, две, колкото дойдат. Те се четат лесно и бързо и не смятам, че ще ми отнеме кой знае колко време да ги прочета. Най-много три часа (колкото за един полет до Брюксел, хехе). После искам да прочета Poison study на Мария.В.Шнайдър. Отдавна съм хвърлила око на книгата и си я имам в електронен формат, а сега и Саша я чете и опредлено искам скоро да стигна до нея. Звучи ми като нещо, което ще заобичам. Всичко, което знам за книгата е, че главната героиня е обвинена в убийство(май) и трябва да бъде екзекутирана, но в последния момент и предлагат да стане дегустатор на краля/някакъв главнокомандващ, в случай, че някой се опита да го отрвои. Това си е доста опасничко, но пък е по-добре от смърт. И не знам защо, но надушвам романс между главната героиня и пича чиийто дегустатот ще е. Няма значение, че не знам точно какви са или пък имената им. Няма значение.
Отдавна съм си харесала Love, Rosie на Сесилия Ахърн, пък и филма беше страхотен и смятам най-накрая да си я взема, независимо от всичко.
Ако ми остане време, в зависимост от настроението ми, ще подхвана някоя от книгите на Сандерсън или "Тайната история" на Дона Тарт, защото Айви я обожава, а аз обожавам Айви.

3 коментара:

  1. Толкова обичам релквите, непременно да довършиш поредицата в най-скоро време:)

    ОтговорИзтриване
  2. омг, мислех, че е монси, защото и тя имаше подобна снимка и бях готова да и отговоря по ана-монси начин. Не знам колко скоро ще завърша поредицата, но определено ми харесва засега.

    ОтговорИзтриване
  3. MALEC FOR LIFE! <3
    Странното е, че първите три са с български вариант на кориците, а вторите три са с оригиналните :/

    ОтговорИзтриване