17 март 2015 г.

Harry Potter Challenge Day XIII and Day XIV

Супер много се извиянвам, че вчера пропуснах, но нямах абсолютно никакво време. Аз и сега нямам, щом пиша това в единадесет часа.

*What House would you be in?*
Правила съм теста над милион пъти и всеки път съм в различна, но честно - смятам, че ще съм в Слидерин. И не, там не са само гадняри и всеки, който си го мисли е гадняр!

*How did you first get into Harry Potter?"
Гледах филмите. Мисля, че бяха излязли само първите етири филма, коагто реших да си взема книгата. 1.бях почнала от втората и бяха много объркана, 2. описанията убиваха десетгодишния ми мозък, така че никога не завърших книгите. След като се рпистрастих към четенето и всеки възможен човек ми препоръча Хари Потър, аз прочетох поредицата и... беше емоционална бомба (благодаря на Ева за този страхотен израз, който описва 90% от чувствата ми към която и да било книга)
момент за този невероятен фенарт, thank you, people of the internet.


Няма коментари:

Публикуване на коментар