29 март 2015 г.

Harry Potter Challenge Day XXV and XXVI

Имам много основателна причина защо прпуснах предните два дни. за вчера - прибрах се и бях толкова уморена, че еднага заспах.Дори не се шегувам. А онзи ден просто не разбрах въпроса... тъй де, разбрах го, но не знаех какво значи. Няма значение, скипнах го.

*Favorite soundtrack song from the movies*
Имам всяка една песен от саундтраците на всички филми на телефона и винаги е епично докато ги слушам. Дори няма да се опитвам да си избирам любима *Hedwig's theme свири в далечината*


*Scariest parts in the movies?*

Всъщност, когато  ги гледах със съзнанието на Potterhead всичко ми се струваше е пично и най-лошото, което се случваше беше като имаше разлики с книгата, но тати ми разказа как като съм била малка сме гледали четвъртия филм заедно и аз, след като съм видяла Волдермор, съм казала "Иул, лицето му е като на смъртта" със уплашен тон.

Няма коментари:

Публикуване на коментар