9 март 2015 г.

LoTR Read-a-thon.

Пазех този пост за по-нататък, но пък понеже си живея на ръба, защо да не го пусна сега. Имам Властелина на пръстените вкъщи. Имам го в най-красивата му формa-с твърди корици и панделка-разделителче, която е ръждивочервена. Обичам книгата, а още дори не съм я прочела. И не съм гледала филмите. Shame on me. Но много искам. И понеже Властелина е много тежка книга ( и преносно и буквално - тежи поне 5 килограма) исках да я прочета през някоя от ваканциите. И ето я априлската ваканция, чака без никакви планове (е почти, намиг, намиг)-  дванадесет дена на блажена свобода (която завършва с рождения ми ден, което значи книги). И навих Женя да прочете Властелина с мен през тази ваканция. После навих и Зин. И сега си казах, защо да не го направим мащабно. Та, всеки който желае да прочете книгата да заповяда-тук ще намери приятели, които ще фенгърлват с него по... Фродо? Орландо Блум? (това е абсолютно всичко, което знам за филмите, не ме съдете)
  И да, купуването на тази книга ще отнеме седмици спестяване, за това го обявявам сега. Напълно готова съм (въпреки, че вече чувствам двата милиона емоционални срива през които ще премина) за тези книги. Даже слушам LoTR medley от два часа. Тъм-тъм-тъъъъъм-тъм.

Няма коментари:

Публикуване на коментар