31 март 2015 г.

March Wrap up (тоя път без TBR)

В края на февруари написах супер откровен пост какво искам да прочета... и прочетох нула книги от изброените във въпросния пост. Дори "Град от кости" която бях започнала, но не можах да завурша, някъде на 200ната страница съм и просто не мога да продължа (въпреки, че магнус се появи, а магнус е fab as fuck). Успях да прочета 4 книги през месец март, което е някак отчайващо, но в Goodreads пише, че съм on track така, че не ме интересува.

Първата книга, която прочетох беше Losing it на Кора Кармак. Изключително много я харесах, историята беше интересна, стилът на писане беше лек и така. героите бяха изключителни забавни и можех да се свържа с блис прекрасно. дадох и 5/5 звезди.

Втората книга, която прочетох беше Принц Каспиан, зад която има много интересна история (ха, интересна, бях в рийдинг слъмп и тя ме извади)  и която бях взела в Бургас и сега има мойна рана от обектива на камерата ми. Общо взето очаквайте идните месеци масивен Нарния пост.

Третата книга, която прочетох през месец март беше "В дълбоки води" на Дженифър Донъли. Харесах я много, 5/5 звезди, ревюто ми може да видите тук.

После се захванах с "Лунните градини", но реших, че ако я прочета сега няма да мога да се заема с властелина (може да погледнете рийд-а-тон поста ми тук) и затова реших да я прочета след властелина, най-вероятно през април. И понеже поста на Ева за Хари Потър - клик - ме накара да искам да препрочета Хари Потър, но реших вместо това да прочета "Железният изпит" на Холи Блек и Касандра Клеър, за която може да очаквате ревю в най-скоро време.

Е, това бяха книгите прочетени през март, очаквам предложения (не, че tbr Листа ми не е достатъчно голям) и книги, които непременно трябва да прочета следващия месец (или поне да си купя, защото ще имам рожден ден, което автоматично значи планина книги)

Няма коментари:

Публикуване на коментар