20 март 2015 г.

"Paper Towns" Trailer.

този трейлър ме прави изключително щастлива. филмът изглежда ще е някакъв веселяшки. не съм чела книгата (shame on me) защото най-откровено спятах, че няма да ми хареса, защото съм чела увода поне пет пъти и никога не съм стигала по-напред. но трейлъра ме мотивира и със сигурност ще прочета книгата преди филма да излезе. само ме е яд, че я подарих на една приятелка, защото сега ще трябва да си я купувам наново. the struggle.

щастлива съм за каста. доколкото помня марго беше с черна коса, но може и да се бъркам. няма значение, смятам, че кара ще се въплъти в образа на марго. смятам, че ще се справи с актьорската игра, защото филма все пак не е якакъв шедьовър пък и както изглежда марго липсва една голяма част от времето.

нат уолф. обичам го още от "вината в нашите звезди" и се радвам адски много, че му дадоха главната роля, защото той определено я заслужава.

благодарение на ева, която също написа пост, видях няколко цитатчета, които бяха толкова сладки, че ме мотивираха дори по-силно да прочета книгата.

може ли да отделим момент за най-прекрасната песен на света, браво хора-които-правят-саундтраците!


Няма коментари:

Публикуване на коментар