12 март 2015 г.

Social Media Book Tag.


Някой трябва да ме спре, честно, това се превръща в проблем. Смятах да направя още един таг в близкото бъдеще, само един, и хоп, Ники ме тагна да направя този. А първичната ми реакция като някой ме тагне е да направя тага. За това, ето на:
 

1. Twitter: Любимата ви кратка книга –  гледала съм тага из YouTube и аз си го превеждам като новела? или нещо такова. Но нека да е кратка книга - Питър Пан.
2. Facebook: Книга, която всички са ви препоръчвали да прочетете – всички, постоянно ми натякват да прочета "Град от кости". Почнах я, което е подобрение. Още не харесвам Клеъри, което няма изглед да се подобри.
3. Tumblr: Книга, която сте прочели преди да стане известна – трилогията "Скъпоцените камъни" на Кирстен Гир. Прочеотх я още 2012, мисля.
4. Myspace: Книга, която не помните дали ви е харесала или не – мисля, че "Проклятието на гарвана" (нека обсъдим как е преведено заглавието, моля. The Raven Boys определено не значи това.) И не защото не беше добра книга, защото бях много объркана. на кратко в книгата става дума за лей линии. И в превода се е загубило цялото значение на превода и бях много объркана какво реално представляват тези лей линии и какво се случва. за това мсятам да си я купя на английски, защото съм я почвала на четеца и всеки случай ми беше по-ясно какво се случва.
няколко часа по-късно ревах като бебе, не ми гледайте усмивката
5. Instagram: Книга, която е толкова красива, че сте я снимали за Instagram (ако нямате Instagram, книга, чиято корица просто ви харесва) –копието ми на "The Final Empire" Монси, Ками и Мария могат да се оплачат колко снимки съм им пратила на тази книга.
6. Youtube: Книга, по която бихте искали да се направи филм – смятам, че от Мъглороден и Изборът ще станат страхотни сериали, но за филм...Може би от "Грозните" би излязъл хубав филм.
7. Goodreads: Книга, която препоръчвате на всеки – не препоръчвам нищо на всеки. Първо разпитвам какво обичат да чета - или ако искат те първа да започнат да четат към кое са се насочили и примерно какви филми обичат да гледат. Но винаги гледам да предложа някое съвременно романче, защото имам слабост към тях. не ги чета толкова често, но като ги чета шанса да ми се превърнат в любими е огромен.

И тагвам, всеки, който още не е направил тага, защото тези тагове се разпространяват прекалено бързо. 
п.п. нека отделим момент за новот заглавие на блога ми, просто невероятно е, чак се кефя как го измислих.

Няма коментари:

Публикуване на коментар