30 март 2015 г.

The Characters Book Tag

Калина ме тагна и понеже на всички (освен на мен) им писна от ежедневните Хари Потър постове, реших да го направя.
1-Кой герой е най- kick ass?- Ще бъда ли изтъркана, ако кажа Селена Сардотиен? Тя е *спойлер* елфасасин, какво по Kick ass от това има?
2-Кой герой не харесвам изобщо?- Професор Ъмбридж. Има злодеи, които обичаш има и такива като нея. От друга страна хич не харесвах Скарлет("Скарлет" на Мариса Майър) и Джулиет ("Разбий ме" на Тахара Мафи), но не беше защото бяха гадни, просто са изключително глупави.
3-Ако мога да изляза на среща с герой от книга, кой ще бъде той?-въпросът трябва да бъде с кой не бих излязла. Но тъй като Ейдриън беше едно от първите ми съзнателни Fictional гаджета, ще изляза с него.
4-Ако мога да променя някой герой, то кой и по какъв начин?-О, не знам, не бих искала да променя никой. Примерно ако Америка можеше да взима решения книгите нямаше да са същите. Но пък определено бих променила фред, правейки го неумрял.
5-Герой, направил много грешки, които не са допринесли за книгата- мисля, че всеки казва Америка Сингър и колкото и да искам, аз няма ад го направя. Вместо това ще кажа Мелъни ("Сктница" на Стефъни Майър) защото беше досадна и безполезна.
6-Най-добрият злодей, когото обичам да мразя-Тъмнейший. enough said.
7-Любим второстепенен герой, който притежава голямо сърце- Женя от "Сянка и кост". Въпреки, че се променя доста през книгите аз продължавам да я обичам.
8-Любима двойка?-най-любимите ми двойки са тези от които аз съм част (като половинката ми е fictional герой, задължително), но в момента Блу и Ганзи, от "Пророчеството на гарвана", са ми най-любимото нещо на света.
9-Най-силен герой?- wtf is that question? всеки главен герой, някога. Но нека да кажем Лорн, защото "Лунните градини" е прекрасна книга и повече хора трябва да разберат за нея.
10-Любим главен герой?-boy, oh, boy - Селена, Синдер, Кейти, Пърси, Лио, Анна и сент клер, Катса, Натан, Блу, Адам, Хари, Рон, Хърмаяни, Алина, Ланцов.... Това е причината да си нямам приятели.

Тагвам всеки, който иска да направи, но най-вече Монси/Камси и човека, чието име очевидно не знам (don't kill me), от този блог.

Няма коментари:

Публикуване на коментар