3 март 2015 г.

Update: Brussels, City of Bones and Harry Potter Challenge.

Жива съм! И пиша блогпост! Пътувам от седем сутринта до сега и съм супер превъзбудена. Имам четири блогпоста за които в момента се сещам, така че най-вероятно утре ще ви залея с информация - снимки от Брюксел, разказа за новия ми приятел Джеймс Потър и как мама прие супер спокойно, че следя хубави момчета.

Бяхме на почивка до Брюксел с нашите, ако някой още не е разбрал. Бях си взела две книги+електронната. Тъй де, плана беше да си взема само Град от Кости, но не можах да завърша "Училището свърши завинаги" предната вечер за това ръчнах и нея в чантата си. Имам си и традиция да си взимам книга от всяка държава, която посетя , в повечето случаи втора ръка, или книгоразделителче (от Виена имам три). Да, събирам книги вместо магнитчета. Но няма значение прибирах се с три книги и те са сравнително неизмачкани.

Много се радвам колко хора направиха Book Worm Tag-a, който започнах. Чак ми пълни сърцето. Както казах сега се прибрах и прочетох абсолютно всичко споделено от следените от мен хора, от последните четири дни. Направих си TBR купчинка, защото приятелките ми пишат много хубави ревюта.

Мразя да ми викат Йоана. Не знам защо се сетих сега за това, но все пак. Проверявах аска на някоя от новите блогърки, мисля че на Жейна и някой я беше питал какво мисли за другите блогърки и бяха изредили имената ни. Имам чувството, че имената на всички за написани щастливо и с усмивка, а моето е някакво умряло. За това моля никой, никой да не ме нарича Йоана. Мама ми казва така когато ми се кара.

Блога ми скоро ще става на една годинка, очаквайте giveaway.+имам супер вълнуващите новини и нямам търпение да ги споделя с вас.

Последно, но не и на последно място - днес намерих някакво Хари Потър предизвикателство и смятам да го направя, така че бъдете подготвени за много Хари Потър постове и то ежедневно.
Ако някой иска също да го направи - ето:

Няма коментари:

Публикуване на коментар