28 април 2015 г.

Birthday - Collective-February,March,April Book haul

На 13 април имах рожден ден и понеже ми се насъбраха доста книги исках да ги споделя с вас. Но както се оказа, не съм правила haul-ове от февруари месец, и понеже не си купувам чааааак толкова много книги, реших да започна направо от тогава.
Преди всичко искам да се изфукам с новите си красиви книгоразделителчета - едно от тях ми беше подарък за рождения ден и се оказа, че майката на приятелкатами ги изработва, за това си поръчах още няколко. Това с чаените чашки е на Жейна, но се надявам, че тя няма нищо против да го споделя с вас.

Книгите няма да са в някакъв точно определен ред, защото хал хабер си нямам коя кога точно съм я купувала, но оипсанията под снимките най-вероятно ще обеснят.
това е най-първата книга, която съм получавала за ревю, така че реших,че е удачно да започна с нея
баща ми ми подари нйа-прекасното нещо за рождения ден, не мислех,ч е мога да го обичам повече.

подаръкът ми от Юли
и този от Мария (правят ми намеци да завърша проедицата)
random fact: докато съм си купувала тази книга Милко Калайджиев е минал до нашата маса
спечелих някакаква награда и очаквах "В морските дълбини", но пристигна това.
много ми се четеше като я купувах, ама съм я зарязала на 213 страница
хората си накупиха шоколад от Белгия, а аз си купих книга
не искам да виждам тази книга никога повече, мирише на сълзи -clickity click!
ето и реално копие на "В морските дълбини", купено от Бургас от прекрасната ми среща с Жейна с:
Купено също от Бургас, от същото приключение със Жейна-втората най-трудна за откриване книга на света е!
в настроение за класики съм, а тези на колинс са по 5.50 лв и са изключително красиви
обичам джейн еър прекалено много.
това беше подарък за мама за 8ми март, понеже обиожава книгата, но аз си го присвоявам.
георги господинов е всичко, което искам в живота!
бях на пробен, минах да поздравя една приятелка, кяото работи в книжарница, книгата беше намалена и до там - нямаше как да устоя.
много исках да прочета книгата и докато си търсех нещо с което да упозотворя ваучера от ориндж, тя ми изкочи пред очите и просто трбяваше да я имам.
първата, петата и шестата са ми подарък, защото всички знаеха, че събирам поредицата (и я препрочитам)
Един ден, както си бях на библиотечен съвет, ми звъннаха по телефона. пратих сума ти SMS-и, наа които не получих отговор и след като накрая вдигнах се оказа, че имат пратка, която трябва да приема. Човекът ме чакал, аз съм чакала човекът, но "щом не е учил ще стане пощальон и ще чака" Оказа са, че това са книгите, които издателство Артлай и издателство Еднорог са ми пратили, за което съм безкрайно благодарна.

страх ме е да я пипам, защото е прекалено красива
обичам сериала, заедно с мама го гледахме преди. А като тя видя книгата отсъди: Аз ще я прочета първа
това звучи прекалено брутално и  Мария ще го buddy read-ваме
всеки път като видя тази книга водя дилемата дали я искам толкова много, така че когато я видях в пакета бях на върха на щастието.
а картата (и илюстрациите) в нея са най-красивото нещо на света
За следващите три, и последни, книги може да разберете малко повече в дейли поста ми.

сетих се да я снимам, след като беше облепена с множество бележки
единадесети ми е любимия достор, така, че просто трябваше да я имам
book haul-овете изискват жертви
Но пък милите ми приятели ми спечелиха маймунка за рождения ден, така че сега тя е пазител на книгите ми.
кажете здрасти на Манчи


Няма коментари:

Публикуване на коментар