1 април 2015 г.

Harry Potter Challenge Day XXX a.k.a край на ежедневните постове и слава Богу.

Първо искам да се похваля, че най-накрая завърших преедизвкателството, с което съм много горда, зщаото попринцип винаги почвам някакво такова предизвикателство, я снимки, я с постове и все го зарязвам, на максимум петия ден. Може да пропусках от време на време, но училището ме убива, така, че продължавам да съм изключително доволна от себе си. А вие също трябва да сте изключително доволни, защото ежедневните, досадни хари Потър постове спират!

*How would you sum up in one word?*
Само аз ли моментално видях Ема, Рупърт и Даниел отговарящи на този въпрос, моментално. Колкото до мен, мога да използвам всяка една дума кзана от каста+още милион думи, синоними на вече чутите. Но ще мина със всичко. Защото Хари Потър коренно ме промени. Даже не осъзнавах каква промяна има до преди няколко месеца. И както до скоро съжалявах, че не съм я прочела като дете-разбрах, че все още съм дете. И поредицата ми повлия точно толкова много когато бях на 12, колкото би ми повлияла и когато съм била на 4, колкото ще ми повлиее и когато съм на 64. Просто ми напомнете да препрочета поредицата, ако се превърна в гадна кучка.

Няма коментари:

Публикуване на коментар