13 април 2015 г.

Springtime Beauty Book Tag

Вероятно си мислите, че умрях - защото досега псуках постове ежедневно, а сега сае загубих за повече от седмица, но бях при баба - без компютър - и ми беше едно такова пролетно и хубаво. И все пак - порових се (ходих) в интернета и видях, че сега нашумя този таг, който както изглежда само аз още не съм направила. За това, ето на- за добре дошла(и) ви предоставям таг:

1-Книга, която ме изпълва с надежда - не знам доколко надежда, но "Не пускай ножа" -дава ми надеждата за един нов свят, макар и доста несимпатичен за главния герой.

2-Автор, от когото бих искала да прочета повече книги- Патрик Нес (не съм обсебена), Стефъни Пъркинс, Лий Бардуго и Стивън Ерксън.

3-Герой, който е като глътка свеж въздух- Много искам да кажа някой от "Не пускай ножа", защото всички са страхотни, но няма! За това пък ще кажа Нетан (нейтън) от Полулош, защото той е толкова очарователен и бад ас едновременно.

4-Корица, напомняща ми за пролетта- корицата на "Огнената наследница" с това зеленичкото или тази на четвъртата книжка от спайдъруик, която не се сещам как се казваше, но Long story short - елфи и зелено е идеята ми за пролет.

5-Любима кратка книга- Една книжка на отмъстителите, която май си няма точно име...или комикса ми на Спайдърмен в издание от 2009, купен преди няколко седмици.

6-Кои поредици се надявам да прочета тази година- повече са поредиците, които бих искала да завърша, но бих се радвала да започна "Нощна сянка", "Мъглите на Авалон", "Steelheart", "The 100" и "A Song of Ice and Fire"

7-Любими пролетни цветя- fun fact: най-любимото ми цвете е лале, и понеже е пролетно днес всички донесаха - на мен и на мама - лалета и сякаш съм в рая!

Както казах - всички вече с анаправили тага, освен Камси и Монси, които май са изоставили блога си, но ако някой случайно е пропуснал този таг - да заповяда!

Няма коментари:

Публикуване на коментар