20 април 2015 г.

The Book Courtship Tag

Вече дори не премислям дали да направя тага като някой ме тагне. Тeхните желенаия са заповед за мен. Надявам се на всички да им е толкова интересно да четат тагове, колкото на мен ми е да ги пиша. Благодаря искрено на Кая, че ме тагна с:



1.Първоначално привличане - Книга, която сте купили, заради корицата - "Стъкления трон" на Сара Дж. Маас. Бях проверила за какво става дума в книгата, но я купих главно заради страхотната корица.


2.Първи впечатления - Книга, която сте си купили, заради резюмето -нещо подобно се случи с БЗМЦ на Майкъл Грант, но не си я купих сама - заръчах на един приятел да ми я купи за рождения ден. За съжаление още не съм прочела книгата.



3.Сладки приказки - Книга, която е написана много добре - "Не пускай ножа" на Патрик Нес


4.Първа среща - Първа книга от поредица, която ви е накарала да искате да прочетете останалите книги от поредицата - "В морските дълбини" на Дженифър Донъли



5.Телефонни разговори до късно през нощта - Книга, която ви е държала будни цяла нощ -аз попринцип съм на нощен режим (спа цял ден, щъкам цяла нощ) и винаги чета тогава, но помня, че като бях малка бях останала да прочета "Последната битка" (книга седма от Хрониките на Нарния) до към 12 часа, а това си беше късно тогава.



6.Винаги в ума ми - Книга, за която не можете да спрете да мислите -"A Game of Thrones" н а Джордж Р. Р. Мартин - чета я бавно, но общо взето само тя ме интересува.

7.Физически контакт - Книга, която ви харесва как ви кара да се чувствате - обедена съм, че физически контакт значи "на пипане" -  "на пипане" много харесвам  "The Name of the Wind" защото е матирана и релефна. За книга, която ме кара да се чувствам добре - всичките на Стефъни Пъкинс и Сара Десън.



8.Среща с родителите - Книга, която бихте препоръчали на семейството си и приятели -поредиците "Пърси Джаксън и Боговете на Олилмп" и "Героите на Олимп", защото имам чувството, че всеки може да намери нещо общо с героите и на всеки може да му хареса...Пък и някои от най-добрите ми пирятели, които не четат, са чели поредиците и ги обичат.



9.Размисли за бъдещето - Книга или поредица, която знаете, че ще препрочитате много пъти за в бъдеще -"Мъглите на Авалон" на Марион Зимър Брадли. Чела съм поредицата няколко пъти и планирам да я препрочета още много пъти. Даже наскоро започнах отново първия том.
 10.Споделете любовта си: Кого тагвате? - който иска е свободен да направи тага, но най-вече тагвам Гери, Ева и Габриела 

Няма коментари:

Публикуване на коментар