5 април 2015 г.

The (non)Ultimate Book tag

Правя това, колкото за мен (защото умирам без ежедневните си постове, а властелинът на пръстените се чете трудно) толкова и за Габриела, която има бебе блог и той е очарователен и да... Освен това видях тага в нейния блог, просто казвам.

I.
.Правила на тага:
1) Поставете тези правила.
2) Публикувайте снимка на любимата си корица от книга.
3) Отговорете на въпросите от по-долу.
4) Тагнете няколко души, които също да им отговорят.
5) Отидете в техния блог/туитър и им кажете, че сте ги тагнали.
6) Уверете се, че сте казали на човека, който ви е тагнал, че вече сте взели участие.
 
II.
 
 
III.
 
1) Какво четете в момента?
- "Властелинът на пръстените: Задругата на пръстените" (копието ми тежи 5 кг, say what. Мама се шегува, че мога да тренирам с него.)
2) Имате ли някаква идея какво ще четете, щом я завършите?
-Най-вероятно ще продължа със следващите книги, а след тях най-вероятно ще имам най-ужасния книжен мухмурлук на света и ще чета нарния, за да съм щастлива.
3) Кои 5 книги сте искали винаги да прочетете, но не са били в кръга ви?
- О, не знам. Попринцип като искам да прочета нещо го чета. Но още ме боли, защото си поръчах Love, Rosie, но още не е дошла, а аз искам да я прочета изключително много.
4) Какви списания имате във вашата стая/салон точно сега?
-В пшкафа имам една голяма купчина списания Браво и няколко псисания от Хеликон или Сиела.
5) Коя е най-лошата книга, която сте чели?
-Не мога да определя най-лошата, която съм чела, за това реших да видя оценките си в Goodreads и очевидно съм дала 3 звезди (най-ниската ми оценка) на следните книги: Домът на Мис Перигрин за Чудати деца, Обсидиан, Скарлет, Заедно на път, Пърси Джаксън и проклятието на титана и на Бунтовници. Но тези три звезди, които съм им отсъдила не значат, че не обичам книгите.Повечето, дори са някои от любимите ми. Освен Скарлет. Хич не харесвам тая книга.
6) Коя книга изглежда наистина популярна, но не ви харесва?
-Изгарях от желание да кажа Скарлет, но няма да се повтарям - "Реликвите на смъртните" на Касандра клеър. НО, твърдо заявявам, че ще завърша поредицата, защото колкото и да не харесвам героите ми е интересно какво ще се случи.
7) Коя е книгата, която винаги препоръчвате на останалите?
-винаги като някой ме накра да му препоръчам книга, първите три заглавия, които ми идват на ум са 1. "истината за завинаги" на сара Десън, 2. "Сянка и кост" на Лий Бардуго и 3. "Хрониките на Нарния". Не препоръчвам Хари Потър и пърси Джаксън, само защото повечето от хората, които искат да им препоръчам, нещо са затвърдени читатели и ако не  са прочели поредицата, то със сигурност знаят, че всички я обичат и нямат нужда аз да им дудна.
8) Кои са трите ти любими поеми?
- Всчиките са от книжката на Георги Господинов "Балади и Разпади" и те са: "Раят: деконструкция", "Girl" и "Либидо"
9)  Къде обикновенно купувате книгите си?
-зависи до колко искам книгата. Примерно "Хари Потър и даровете на смъртта" си я взех от книжарницата в квартала, като изтичах до нея по пижама със сляпа надежда, че ще имат книгата. Но повечето си книги купувам от центъра или мола, където се събирам всяка събота с Юлито и си избирам най-неопетненото копие.
10) Къде обикновенно четете книги?
- Въпросът трябва да е къде не чета книги, но ако ви е чак толкова интересно проверете другият ми Ultimate book tag и 1.познайте с кой цвят съм писала и 2. разберете къде обикновенно чета.
11) Когато бяхте малки, имахте ли някакви специфични навици за четене?
-Не, бях много скучна-четях си седнала, нямах си харейм от fictional гаждтеа или добре, нека са приятели, тъй като говорим за 5годишното аз, и предпочитах да си взимам книгите от библиотеката отколкото да плащам за тях, за да ми купи м ама играчка вместо книга (иронията на живота ми)
11) Кое е последното нещо, което оставяте до половината нощ за четене, защото книгата е толкова хубава, че не може да я оставите?
-Добре, усещам, че въпроса не е рпеведн правилно и се има впредвид "Коя книга, последно, ви държа до 3 сутринта, защото е просто толкова хубава, че не може да я оставите". И ако е така: Падение и Подем. Свърших книгата вчера, но още съм емоционална развалина заради нея, но обещавам ревю скоро.
12) Били ли сте някога при четенето на книги "фалшиви"?
- Не мога да разбера това... Ако се има фалшиви като "чета за да съм яка" не, но ако се има предвид фалшиви като "ако прочета още една глава мога да изляза да играя на топка" - да. Като оправдание-"лакомото мече" не беше най-увлекателната книга, попадала в ръцете ми.
13)  Някога купували ли сте книга само защото ви е харесала корицата?
--Често си мисля, че си купувам книги, само заради корицата, но осъзнах, че държа повече на мнението на някои хора-и ако те казват, че е добра, значи е добра. Но ако ще си поръчвам/взимам книга и я има в няколко издания, които са що годе на еднаква цена - бих взела най-красивата.
14) Коя беше любимата ви книга, когато бяхте дете?
- 'Питър пан". Тя още е де. Преди няколко дни добавих и английско издание на книгата към колекцията си от "Питър Пан" книги. + "Хрониките на Нарния", които са основата на детството ми.
15) Коя книга промени живота ви?
-  Живота ми е променян от книги два пъти (неосъзнато, чак наскоро проумях колко са ми повлияли): Първият път е бил когато съм била на около 6 годинки и за пръв път прочетох поредицата "хрониките на Нарния", която ми даде освен надежда за безкрайни приключения и Зрението, което ми позволява да виждам между световете (или ме направи запален читател, който както иска да го тълкува). Втората промяна настъпи преди около 2 години, тогава бях в труден период, когато започнах хари Потър. В последствие Хари Потър се превърна в едно страхотно изживяване, и съм изключително благодарна, че ми се случи, защото ако не беше най-вероятно сега нямаше да четете това (и не само защото нямаше да блогвам за книги)
16) Кой е любимия ви откъс от книга?
- Сигурно споменах Потър (я да видим кой е разсеян. Или по скоро кой има големи пръсти и натиска грешните клавиши на клавиетурата. И все пак, това е яко, оставям го така.) Пан поне двадесет хиляди пъти (както няма да се повтарям) но: "Да умреш ще е ужасно голямо приключение"
- 17) Кои са петте ви любими автора?
- Дж.К.Роулин, Клайв.С.Луис, Лий Бардуго, Стефъни Пъркинс и Рик Риърдън.
18) Книга, за която никой не е чувал, но трябва да се прочете?
-Не, че никой не е чувал за нея, но смятам, че не е отеделено достатъчно внимание за тази поредица и тя е "Чужди очи".
19)  За кои 3 книги сте "евангелист"?
- тук вече няма как да не се повторя - "Питър Пан", "Хрониките на нарния" и "Хари Потър"
20) Кои са любимите ви книги от автора за първи път?
- Този въпрос не го осмислям, но тъй като разпознавам израза "любима книга" мисля, че вече всички знаят оговора.
21) Коя е любимата ви класическа книга?
- "Джейн Еър" и "Гордост и Предразсъдъци".
IV.
Тагвам: Зин, Ева, Лоли и Ники. Йей.

 
 
 

1 коментар:

  1. Съгласна съм с теб, на Чужди очи трябва да се отдаде малко повече внимание.

    ОтговорИзтриване