6 май 2015 г.

Coffеe Book Tag

Окей, реших, че ще направя само този Таг, то всичко онези в които съм тагната, но съм пропуснала. Въпросите в повечето тагове се преповтарят и не смятам за необходимо да споменавам отново някакви случайни факти за кнгите ми. Но се смилих над този таг, защото от два месеца живея на две чаши кафе на ден... и три на вечер.

1. Черно: Посочи поредица, в която е трудно да се навлезе, но има постоянни фенове.

Определено поредицата "Гриша". Не познавам човек, който е успял да вникне в смисъла на поредицата от първия път. Просто света е нво и има много да се учи за него, но веднъж щом проумееш Гриша всичко ти е лесно.

2. Ментова мока: Посочи книга, която става по-популярна през зимата или празничен период от годината.

Хари Потър. Всяка зима просто искам да чета Хари Потър. Дори не знам защо, просто ми е едно такова топло и  коледно.
3. Горещ шоколад: Коя е твоята любима детска книжка?

Всичките ми най-любими книги се водят детски...Въпреки, че аз отказвам да повярвам, че "Питър Пан" е за деца.
4.Двойно еспресо: Посочи книга, която те държи в напрежение от началото до края.

"заточен" на Питър Лайни. Още не съм я завършила, но постоянно тръпна какво ще се случи.

5. Старбъкс: Посочи книга, която виждаш навсякъде.


петдесет нюанса сиво. Виждам я абсолютно навсякъде. Хората я четат в автобуса, хвалят я на приятелит еси и я купуват в книжарниците. А ТОЧНО ДО МОЯ БЛОК ИМА БИЛБОРД ЗА ФИЛМА!
6. Хипстър кафене: Посочете книга от независим автор.
Чувала съм, че Дженифър Л. Арментраут се самоиздава, за това ще спомена непреведената и поредица - Covenant. поредицата е доста интересна, аи харесвам стила на писане на Дженифър.

7. Ами сега! Аз имам безкофеиново кафе: Посочете книга, от която сте очаквали повече.

Попринцип гледам да не навлизам с очаквания към книга. Сещам се само за Скарлет. може би защото много харесах "Синдер", но просто очаквах тази книга да е върховна. Но накрая хич не я харесах.

8. Перфектната комбинация: Посочи книга или поредица, която е едновременно горчива и сладка, но в крайна сметка абсолютно задоволителна.

"Академия за вампири" и "Кръвни врзъки". Колкото и да ме дразнят обратите и героите понякога, просто обичам тези книги.

Тагвам всеки, който иска да направи тага, но бих се радвала най-много ако Лоли отговори на въпросите (и пропие кафе)

Няма коментари:

Публикуване на коментар