6 май 2015 г.

Disney book TAG

Ох, толкова много тагове ми се насъбраха. Днес видях този в канала на Katytastic и исках да го преведа, но Лоли ме изпревари. Не ми се мисли интро, минавам към въпросите.

1- Малката Русалка- Герой, който е като "риба на сухо", който не се чувства на място- Ана от "целувка за Ана". когато се мести в париж, а и след това, е толкова несигурна и притеснителна, относно дали ще се хареса на парижаните.
2- Пепеляшка-Герой, който претърпява голяма промяна- Това ще да е Алина от трилогията "Гриша". В началото тръгва като плахо момиче, картограф, от първа армия, а на края на
третата книга е смела млада дама, която отстоява мнението си.
3- Снежанка- Книга, която има много различни по вид герои- Поредицата "Малазанска книга на мъртвите" от Стивън Ериксън. Чувала съм, че трябвало да създаде цяла нова раса, защото всичките му други умрели. с: с: с:
4- Спящата Красавица- Книга, която ме е накарала да заспя- Не мисля,ч е има книга, която не ме е карала да заспа. Нямам много време да чета, и винаги като легна заспивам след 20 страници, дори да не ми се е спяло. Но, когато четях 'Орденът на феникса" спах много. Все пак четох книгата цял месец.
5- Цар Лъв- Герой, който е имал някаква травмираща случка в детството си- Къде ли ще намеря такъв герой? Никога не съм чувала за човек с трагично минало, в романите, които чета. Но избирам "Максимум Райд". Стига де, доста е травмиращо да те държат в лаборатория и да ти добавят птичи гени.
6- Красавицата и Звяра- Голяма книга, от която сте били уплашени, точно защото е била много дебела, но в последствие сте намерили историята за красива- като за пръв път се реших да прочета Нарния знаех само за огромното издание на всичките седем книги и то доста ме притесняваше.
7-Аладин- Герой, чието желание или най-съкровена мечта се изпълва, независимо дали е било за добро, или лошо- Добре, отговорът на предния въпрос беше свързан с Мъглороден на Брандън Сандерсън и го промених, за да не се повтарям. В "Последната империя" мечтата на Келсиър (не Келсайър) се изпълва...*sob*
8- Мулан- Герой, който се прави на такъв, какъвто не е-  Дерин от Левиатан. Всичко к азано след това ще е спойлер.
9- Играта на играчките- Книга с герои, които бихте искали да се съживят- Искам да съживя всички от "Пърси Джаксън и боговете на Олимп" и от "героите на Той предназначен ли е да бъде любим герой на някого?
Олимп". Може би без Джейсън...
 Потомците на злодеите на Дисни- Любим злодей или просто недоразбран герой- Мисля, че Драко Малфой е очевидния отговор, но хайде де - Уорнър е доста зъл в първата книга, но просто всички го обичат!


Не знам кой тагвам, който иска нека да направи тага!

Няма коментари:

Публикуване на коментар