25 май 2015 г.

Marry, Kiss, Cliff

Реших, че искам да направя вяска една от игрите с "буркан" и понеже marry, kiss, cliff e една от любимите игри, които играем със съучениците ми, реших тя да е първата, която ще направя. Малко попромених правилата-пуснах Randomizer на телефона ми и преброих всичките си прочетени книги. И после просто пуснах числата да се въртят, като отделих 18 книги (за 6 рунда). Отварях всяка книга на случайна страница и първото име, което видя е това, което участва в играта. Да започваме!

Първата книга, която ми се падна бе "Воините на Посейдон" от Алиса Дей. Отворих на тридесет и някоя страница и първото име, което ми попадна пред погледа бе Вен. Харесвам Вен. Следващата книга, която отворих бе "Сапфирено-синьо". Отворих на страница 212 и първото име, което видях, точно в началото на страницата, беше Синтия. Третостепенна героиня, която ми бе трудно да си припомня, точно два реда на Гидиън. И после грабнах "Пророчеството на гарвана" от Маги Стийвотър, и само се надявах да ми се падне Ронан. Обаче попаднах на друг любим герой, а именно на Дик (a. k. a. Ганзи)

Лесен избор - ще се омъжа за Вен, ще целуна Ганзи, а Синтия ще умре, защото и без това не я помня.
Тук вече направих грешката и се доверих на две близки числа 60 и 62, на които попаднаха "Кръвно обещание" от Ришел Мийд и Дмитрий, изкаран от 213 страница, и "Златна лилия" и Ейдриън от 310 страница. После се появи и книга на Сара Десен, за жалост тази която най-малко харесвам, именно "Заедно на път". Поради липсата на много герои, хич не се учудих, че ми се падна Или от страница 123.
Изборът тук също е изключително лесен - ще се омъжа за Ейдриън, ще целуна Дмитрий, а Или ще умре. 
На номер седем намерих "Стъкления трон" и там попаднах на Каол Уестфол. После числата избраха "Законът на безсмъртните", книгата която чета в момента и понеже не исках да се спойлвам инцидентно, реших да отворя на някоя от вече прочетените 200 страници. Нещата се случиха така, че като избор ми се предложи Лукас, който планирам да убия (защото и без това умира 10 страници след появяването си в книгата). После извадих "Град от кости" изпод кюпа книги, с бегла надежда за Джейс, но получавам Клеъри. Което тотално променя нещата, защото ще се оженя за Каол, ще целуна Лукас предсмъртно, а Клеъри инцидентно ще падне от скала (хич не я харесвам)

Умрях от щастие като ми се падна "Не пускай ножа", но не умрях на щастие, когато човекът който ми се падна беше Бен. Замириса ми на сълзи като прочетох името му. Махди от "В морски дълбини" реши да се присъедини към купона ( по-скоро партито, наскоро Георги ми обясни разликата), а Вин от "Мъглороден" реши, че ще е полезна.

Мислих много над тази тройка, но накрая реших да се омъжа за Махди (защото е принц), да целуна Вин и да убия Бен. Съжалявам Бен, обичам те! Обстоятелствата ме принудиха.
Хари Потър ме посрещна с Бил Уизли, Елитът ме приветства с принц Максън, а Скитницата ми предложи Иън. Този избор ме убива.

Ще се омъжа за Бил, защото е Уизли, а Узили е детската ми мечта, ще целуна Иън, защото е страхотен и ще ми се наложи да убия Максън, защото никога не съм го харесвала кой знае колко. meh.



И последно, но не и на последно място се срещам с Кишан от "Проклятието на тигъра", Единадесетия диктор от "Doctor Who" и принц Каспиан от "Принц Каспиан (no shit, sherlock)

Със сигурност ще се омъжа за Доктора, но не искам да убивам никого то другите. Хмм, принц Каспиан е детската ми любов, за това смятам за добро решение да се откажа от скорошното си влюбване в Кишан и да целуна него.





Няма коментари:

Публикуване на коментар