31 май 2015 г.

May Book Haul

Първо, не искам да се фукам с книгите. Лично аз харесвам да гледам/да чета видеа или блогпостове от този тип, а също така обичам да ги правя. Не карам никого насила да ми чете постовете, следователно ако сте нещо недоволни, просто излезте.

Този месец си закупих само три книги + една, която бях поръчала през април, но дойде в началото на май. Повечето книги закупих с парите, останали от рождения ми ден, всъщност.

мисля, че я получих още на първи май. нямам търпение да я прочета!
отдавна се зазяпвам по книгата, а факта, че е любима на Гери ме подтикна да си я взема.
много исках да си купя нещо от книжарницата, но понеже беше по-бедна нямах много избор. Накрая грабнах тази книга, защото идеята ми се стори интересна. Няколко дни по-късно Кая публикува ревю и сега много искам да я прочета!
нямаше как да не си я взема като я видях, защото я няма налична в никой сайт и в никоя от по-големите книжарници.
Тази книга ми беше подарък от баща ми. Разгледал библиотеката ми и видях, че нямам четвъртата и петата книга от поредицата, та решил да ми вземе "Огненото сърце".

Петъка (???) получих пратка от издателство Ибис и вътре имаше четири книги, което ме изненада много приятно. Благодаря изключително много!

пичът от корицата не е Ейдриън и искам да знам кой е.
като десета книга, от поредица, на която дори не съм завършила първата книга, "хрониките на Магнус Бейн" ще трябва да изчакат поне месец.
първо видях книгата в блога на Ники, а после ми попадна и трйлъра към сериала и се развълнувах хипер много. Дори започнах книгата и е изключително интересна до момента.
по това време на годината ми се дочитат "скъпоценните камъни", но мисля, че тази година ще ги заменя с "Гондолата на времето", тъй като е в подобен жанр.


 На няколко пъти ходих до пощата да взимам пратки, всяка една от които ме направи адски щастлива. Особено като книгите ми са хубаво опаковани.

клик.

клик.

клик.
И последно, но не и на последно място-получих пратка от издателство ProBooks, с която хората имаха много проблеми тъй като нямаха телефонния ми номер, а аз все бях по задачи. Баща ми прибра пакета, а аз налетях на книгата почти веднага. Най-хубавите 500 страници наскоро.



2 коментара:

  1. Аз също обожавм да чета такива постове (и да гледам клипове)! Страхотна селекция от книги! Настроена съм малко скептично относно "Останалите" от Том Перота, но се надявам да напишеш ревю на нея и да преценя дали да й дам шанс или не.

    ОтговорИзтриване
  2. Аз тъкмо прочетох Законът на безсмъртните! Малко беше мрачна за моя вкус, но ми хареса!

    ОтговорИзтриване