3 май 2015 г.

May Book Photo Challenge: Day I, II and III

Видях, че Гери е започнала този чалъндж и просто нямаше как да не го направя и аз. Май е толкова натоварващ месец, а ежедневните постове през месец март толкова ме отпускаха, че съм наистина щастлива, че попаднах на това тук. Бях на кракта почивка из Балкана от 1 до 3 май, но сега съм у дома и ще направя поста и за трите дни, за да си наваксам с:

Ден I: Планове за май.

Няколко човека в аск ме попитаха към ми е "прчетеното през април и какво ще прочета през май" -

казах го там, казвам го и тук- за всяка книга прочетена през април имам ревю, а нямам никакво намерение да чета кой знае колко през май. Но имам купчина от седем (!!!) книги, пратени ми от издателства, и ще гледам да елиминирам малко от тази купчина този месец. Иначе за удоволствие, ей така, планирам да прочета "Интимен наръчник за блогъри" от Ник Сполдинг, защото преди години я бях започнала, но не помня нищо от него - сега като блогър може да погледна различно на нея.

Ден II: Библиотека/рафтове.

Аз съм принудена да се разоплагам на две рафтчета и понеже имам проблем, не мога да спра да си кукпувам книги, те вече са на два реда, като гледах възможно най-много от тях да се виждат.
знам, че светлината е ужасно, но...

Ден III: LGBTQ герой.
Ох. Не се бях сещала колко много такива герои има докато не ми зададохте въпроса. Но си имам два лични любимци и това са Тамар, от трилогията Гриша, и Гейбриъл (и Натан), от трилогията Полуживот. Те са просто най-сладките същества на света!

Няма коментари:

Публикуване на коментар