4 май 2015 г.

May Book Photo Challenge: Day IV

    Още не е настъпило полунощ, следователно все още сме четвърти май и аз все още не съм успяла да се отнеса от предизвикателството. Честно казано, цял ден мислех коя поредица да посоча като любима, защото не исках да давам познаните "Хари Потър", "Пърси джаксън и боговете на Олимп" & "Героите на Олимп" или пък "Хрониките на Нарния". Но може би след тези, така болезнено познати поредици, най-любимата ми е трилгоията "Скъпоценните камъни". Да знам,ч е не са шедьовър, и също всеки път като ги препрочитам толкова по-глупави и наивни ми се струват героите, но просто няма как да не обичам тази поредица. Тя ме запали към четенето, или поне към редовното четене, и ако не беше тя сега най-вероятно нямаше да съм тук (тук като пишейки блог за книги, а не тук като жива). Така, че можем само изкрено да благодарим на Миша, която ми подари първата книга преди три години.

искам ги красиви и на немски
не се вижда колко са обичани книгите, но гръбчетата им са начупени на ента степен.

Няма коментари:

Публикуване на коментар