5 май 2015 г.

May Book Photo Challenge: Day V

За днешното предизвикателство, а именно да посоча книга, която ме е накарала да се смея с глас, много се чудех какво да избера. Защото всяка книга ме кара да се смея в даден момент, особено ако има саркастичен, задник герой.Но гледането втренчено в рафтовете ми, не ме докара до никакво решение. И ето ги там, скрити зад купчини книги, ,стоят "Пърси Джаксън и боговете на Олимп" и "Героите на Олимп". Помня, че ми бяха досата забавни, но не помня колко точно. Добре, че съм слагала бележки на всичко, което съм намерила за забавно.

                 първата няма бележки, защото тогава не бях открила любовта си към тях                            
Шегата на старана, не знам дали защото книгите са предназначени за по-млада публика или просто защото аз съм вдетинена, (или че книгите са страхотни, просто казвам) но факта, че дори в най-сериозните ситуации те щяха да се посмеят ми пълни сърцето. Защото аз, ако се озова в такава ситуация с приятелите ми, сигурно ще постъпя по същия начин. Общо взето беше ми много реално и за това толкова много ценя и хумора в книгите, а и самите книги като цяло.

Няма коментари:

Публикуване на коментар