12 май 2015 г.

May Book Photo Challenge: Day XII

За днес трябва да споделя книга, която не съм завършила. Всъщност много често ми се случва да зарязвам книги заради други книги - дали защото първата не ми е привлякла интереса или защото втората го е привлякла повече, но се случва често. Но най-зарязваната ми книга е "През вселената" на Бет Ревис. Започвала съм книгата четири пъти и всеки път я зарязвах. Най-много съм стигала до стотната страница, и не че не беше интересно-всъщност историята наистина ме завладя и ми е много любопитно какво ще се случи. Нямам конкретна причина, но всичко, което съм прочела от книгата ми харесва и смятам, че ако се напъна да прочета цялата книга, ще успея да и се насладя.

(може би подсъзнателно не искам да я чета, защото втората и третата още не са преведени, а ще ги искам веднага)

излъгах - стигнала съм била до 129 страница последния път. Защо по дяволите не съм си довършила главата?

Няма коментари:

Публикуване на коментар