15 май 2015 г.

May Book Photo Challenge: Day XIV and XV

Вчера нашите решиха да идем тримата на кино и двете с мама, като безнадежни романтички, искахме да гледаме "Най-дългото пътуване". Въпроса беше, че имаше една единствена прожекция от 22:10 часа. Следователно, нямах никакво време да се помайвам след училище, а като се прибрахме беше прекалено късно и не ми се пишеше. (Филма е страхотен, препоръчвам го с две ръце!) Сега съм тук и ще наваксам с роедизвикателството. Вчерашното гласеше да избера героиня с моето име. Никога не съм срещала героиня с име Йоана или пък нещо производно от преводите, но тъй като повечето ми пирятели ме наричат Ана, мога да мина и с това. мисля, че изборът ми е леко очевиден, но просто търсех причина да вметна Целувка за Ана в тези постове.
A днешното предизвикателство е да посоча книга, от която съм очаквала повече. Избирам Fangirl на Рейнбоу Роуел, за която имах огромни очаквания, а накрая книгата беше просто мех. Хареса ми, но не я заобичах и определено не е любимата ми книга. Но пък с нетърпение очаквам Carry On.


Няма коментари:

Публикуване на коментар