16 май 2015 г.

May Book Photo Challenge: Day XVI

За днес трябва да посоча любимата си двойка от книга, което се оказа доста трудна задача. Още от вчера обмислям отговора си и накрая сведох всичко до топ 3 двойки. Първата (която надделява съъъъъъъъъъвсем мничко над другите) е Джили - Джеймс и Лили - от Хари Потър. Имаше един момент в който бях наистина обсебена от тях, но сега просто ми носят едно такова сладко и топло чувство. Пък и обичам всеки възможен плейлист в 8tracks с техен таг.

Втората двойка, кяото ще спомена е Пърси и Анабет. Има ли въобще, някой, който не ги харева?! Дори нямам думи да опиша любовта си към любовта им. За това пък ето сладък фен-арт.

Fun fact: мислех, че това са Кларк и Белами от "the 100" когато си качвах картинката
И сега, може би една не толкова известна двойка, Тод и Виола от "Не пускай ножа". От много отдавна не се бях тръшкала така за двама герои и не съм си мислила постоянно "Хайде де, признайте си че се харесвате!" Радвам се, че Патрик Нес идва и ми разбива всичките рутини и навици (и чувства).



Няма коментари:

Публикуване на коментар