23 май 2015 г.

May Book Photo Challenge: Day XXII and XXIII

Искам да се похваля, защото вчера (на 22 май) имах изпит по математика и смятам, че се справих страхотно с него. Но после се отдадох на заслужена почивка и прекарах целият ден, до към девет вечерта с приятели и за това не ми остана възможност да пиша и поради тази причина съчетавам днешния и вчерашния пост (въпреки, че го поствам след 22:00, чаках апаратът ми да се зареди)

Вчерашната ми задача бе да посоча класика и показвам именно това копие на "Белия зъб" и "Дивото зове". Купих си книжлето от една антиквария във Виена, но още не съм прочела това копие. и двете книги са едни от любимите ми и планирам скоро да ги препрочета.



А за днес трябва да почоса аудиокнига, но не притежавам такава. Слушала съм няколко онлайн - "Синът на Нептун", защото бях прекалено развълнувана и не можех да чакам да си взема книгата, "Love, Rosie" която е с най-ужасните говорящи и се наканих да си я купя и "Хари Потър и Даровете на смъртта", защото във видеото, което ще споделя по-долу, има поставен един цитат на Дъмбълдор и ми се дослуша. 


Няма коментари:

Публикуване на коментар