30 май 2015 г.

May Book Photo Challenge: Day XXVII, XXVIII, XXIX and XXX

Случвало ми се е да събирам два дни в един пост, но четири вече е личен рекорд. Изминалата седмица нямах почти никакво време. Излизах от вкъщи в деве сутринта, прибирах се към осем вечерта и веднага заспивах. Днес станах в десет и се наспах за пръв път от много време. Но никой не се интересува от това, за това просто ще мина към книгите:
 На 27 трябваше да покажа книга, която е спечелила награда и за тази категория избрах "Oстаналите" на Том Перота, която си заслужава всяка една награда. Прочела съм около 100 страници от книгата и ми харесва изключително много!



На 28 предизвикателството гласеше "book soulmate" и не можа да разбера дали става дума за сродна душа от книга или за сродна душа по отношение на книги. Няма значение помолих Мария да се снима с книга (и чаках снимката до късните нощи, иначе поста щеше да е готов още вчера) и тя ме изненада със снимка на Мъглороден, което само доказва любовта ни и сродно-душатността ни!

в последствие осъзнах, че сме "докато четеш книгата" и "след като прочетеш книгата"

Вчера трябваше да снимам книгата си сред дърветата, но защото съм над закона (и защото съм прекалено мързелива да изляза от вкъщи) ви показвам снимка на книга с дърво на корицата. Получавам точки за креативност, нали?


А за днес трябва да посоча книга, която съм получила безплатно. Явно това е разпространена практика в чужбина, но на мен ми се е случвало само веднъж. За годишнината на хермес в книжарниците им имаше "промоция" за кяото, ако направиш покупка над 20 лева получаваш безплатна книжка от няколко подбрани издания на издателството. Тогава си харесах "Към Бъдещето, към бъдещето" на никола Енчев, но още не съм я прочела.



Няма коментари:

Публикуване на коментар