10 май 2015 г.

The Literary Dinner Party Tag

Писна ми от тагове. Тагове, тагове и тагове. Само тагове виждам. И знам колко са досадни и знам, че 3/4 от този блог се изълни с такива, но този е релано интересен и смятам да го направя. Пък и пуснах ревю днес, не ми е много виновно. (Благодаря на Юли, че ме тагна)

1. Герой, който може да готви/обича да готви.

Сещам се само за Изабел от "Реликвите на смъртните", която обича да готви, но за жалост не е добра в това. 

(редактирайки текста се сетих за гозбите на Моли Узили, така че тя ще доведе цялото си семейство (като кетъринг компания) и ще ни наготви магьосническо ядене)

2. Герой, който има парите, за да спонсорира партито.

   Първоначалният ми отговор бе Ейдриън Ивашков, но тъй като всички вече са направили тага докато аз се наканя (някой бе споменал името му вече). Сега смятам да кажа Гидиън ДеВилърс, защото с неговата кредитна карта с неограничен лимит, на пътуващ във времето, може да си го позволи.

3. Герой, който може да направи сцена.


   Мисля си за някоя drama queen, но може би Роуз от поредицата "Академия за вампири" ще направи някоя сцена, заради потенциалната опастност, която е някой от гостите ми (като този от въпрос 6)

4. Герой, който е забавен.
 
   Мислех си за Пърси Джаксън, но защо да не поканя Едмънд Певънси, за който мога да се обзаложа, че е краля (на Каир Паравел) на високомерното държани
е и shitty шегичките. 


5. Герой, който е много социален/популярен. 

   Младши или Старши от "През вселената". Като капитани на кораба те са известни за всички, а Старши познава всеки един жител на станцията.

6. Един злодей.

   Тъмнейший от трилгоията "Гриша", защото той е един от малкото злодеи, които обичах да мразя. Въпреки, че с него и Гидиън в стаята ще стане много горещо.

7. Двойка- не е нужно да е романтична.

    Кейти и Деймиън (няма да го напиша Деймън и никой не може да ме накара) от поредицата "Лукс" на Дженифър Л. Арментраут. Не ги харесвах като двойка изобщо в първата книга - "Обсидиан", аз като цяло и книгата не харесах, но после просто ми станаха много симпатични.

8. Един герой/героиня.

   Селена Сардотиен. Най-много да се сдърпа с Роуз. Но това ще направи партито ни само по-страхотно.

9. Един недооценен герой.
   Много ми е трудно да си избирам недооценени герои, аз оценявам всички! Но пишейки това (опитвайки се да се сетя как бях отговорила на подобен въпрос в стар таг) Зоя от поредицата "Гриша" изникна пред погледа ми. Даже в ревюто си говорех колко недооценен беше образът й.

10. Един герой по ваш избор.
   Въпркеи огромния избор, който ми е предоставен бих искала Рен от "Нощна сянка" да присъства (и да разпръсква чар).

11. Тагвам: Кой ще се присъедини към вечерното парти със свои собствени гости?
    Който иска да прави тага, Юли и Мели се грижат всички винаги да са тагнати .-.

Няма коментари:

Публикуване на коментар