28 юни 2015 г.

10 Books Tag

Мисля, че това е първият оригинален български таг и съм много благодарна на Юли, че го е измислила, защото наистина ми се вижда интересен. Благодаря на Кая, че ме е тагнала.
1. Кои са 10-те книги, които няма да ти омръзне да препрочиташ?
1. "Рубиненочервено"
2. "Сапфиреносиньо"
3. "Смарагдовозелено" - една от поредиците, които ми запали сериозно по четенето. Мисля, че съм препрочитала всяка от книгите поне пет пъти вече.
4. "Anna and the french kiss" - главно като съм в читателски застой или съм простот ъжна.
5. "Хари Потър и Нечистокръвния принц"
6. "Хари Потър и Даровете на смъртта" - по принцип препрочитам цялата поредица, след като тези двете са ми най-любимите само те стигнаха до този списък.
7. "Лъвът, вещицата и дрешника"-винаги може да ме върне в Нарния.
8. "Крадецът на книги."
9. "Джейн Еър."
10. "The DUFF"
2. Кои са 10-те книги, които няма да докоснеш повече независимо по каква причина (добра или лоша)?
1. "Петдесет нюанса сиво"
2. "Предани"
3. "След"
4. "Книга за гробището"
5. "Losing it"
6. "Вината в нашите звезди"
7. "Синдер"
8. "Скарлет"
9. "Kрес"
10. "Малки сладки лъжкини."
3. Кои са 10-те книги, които искаш отчаяно да имаш, но ги нямаш?
1. "Хари Потър и огненият бокал"
2. "Хари Потър и орденът на феникса"
3. "Хари Потър и нечистокръвния принц"
4. "Чудовищата на войната"
5. "Легендата"
6. "Героят"
7. "Междусвят."
8. "Ready Player One."
9. "The Young Elites"
10. Спасяването на света и други екстремни спортове.
4. Кои са 10-те книги, чието прочитане така и не си завършил/ла?
Всички онези, които уж чета в момента, но не съм докосвала от супер много време. не смятам, че има книга, която съм зарязала, защото е била тоооолкова лоша. За това:
1. "Кръвно обещание"
2. "Останалите"
3. "Град от кости"
4. "Заточен"
5. "Синът на Нептун"
6.  "Heir of Fire"
7. "без Хоуп"
8. "Гондолата на времето"
9. "Magonia"
10. "Лунните градини"
5. Кои са 10-те книги, които нямаш намерение да четеш, независимо по каква причина?
1. "След"
2. "След сблъсъка"
3. "След падането"
4. "След щастливия край" - няма да се изненадам, ако се публикуват и още няколко продължения на историята. Но за мен е напълно безсмислено да има 32907532562 тома с по поне петстотин страници, в които не се случва нищо, което вече не сме видели в първите десет глави. Още от фенфикшъна е така.
5. "Петдесет нюанса по-тъмно"
6. "Петдесет нюанса освободени" 
7. "Грей"
8.  "Огнена"
9. "Лазурна" 
10. "Нещата на които не ни учат в училище"

6. Кои са 10-те книги, които искаш задължително да прочетеш?
1."Simon Vs. The Homo Sapiens Agenda"
2. A Coart of Thrones and Roses
3. "Изумруденият атлас"
4. "Физика на тъгата"
5. "The Way of Kings
6. "Тайната история"
7. "A Game of Thrones"
8. "The 100"
9. "Лабиринтът: В обгорени земи"
10. "Опал"

7. Кои са 10-те книги, които са най-най-най-най-най-ценни за теб? (Отговорът "Всички" не важи, все трябва да има по-ценни от всички останали.)
1. "Властелинът на пръстените" - спонтанен подарък на мама. Плюс - върши идеална работа като тежък предмет за умъртвяване.
2. "Изумруденият атлас" - друг подарък от стара приятелка. Беше ми подарък за... единадесетия рожден ден примерно. Коя година е излязъл Iphone 4S?
3. "Полудив" - първата ми книга от издателство.
4. "Истината за завинаги" - колебаех се между  тази и книгата на номер 5, за това тази ще обясня с това, че е една от любимите ми книги.
5. "Проклятието на гарвана" - една от първите книги, които съм закупила с мои пари - тоест, съм се въздържала от закуски цяла седмица. Сега ми е навик.
6. "The DUFF" и
7. " The Final Empire" - защото ми бяха първите книги, които прочетох на английски.
8. "Хари Потър и Даровете на смъртта"
9. "Джейн Еър" - защото с мама можем да говорим за тази книга по всяко време на денонощието и само татко е непросветлени в интригите.
10. "Питър Пан" - защото беше детството ми.
Посланието в "Изумруденият атлас"

8. Кои са 10-те книги, които чакаш да излязат или са излезли и искаш да прочетеш?
Окей, каква е разликата между тоя въпрос и този под номер 6?!
1. "Queen of Shadows"
2. "Winter"
3. "Dark Tide"
4. "Me, Earl and the Dying Girl"
5. 'Търсенето на тигъра"
6. Tiger's voyage
7. Tiger's destiny
8. "Carry on"
9. "Ugly love"
10. "Създадена от дим и кост" - която всички, винаги бъркат със "Сянка и кост", защо?!
9. Кои са 10-те книги, на които ако можеше щеше да издигнеш олтар?
1. The Final Empire
2. Heir of Fire
3. Сянка и кост
4. Престол и щурм
5. Падение и подем.
6. Love, Rosie
7. Законът на безсмъртните
8. Питър Пан
9. "Крадецът на книги"
10. "Мъглите на Авалон"
10. Кои са 10-те книги, с които ако се разделиш, няма да те заболи чак толкова много?
1. "Стъкленият трон"
2. "Среднощна корона"
3. "Чисти"
4. "Малка кутийка Тифани" - просто защото стои непрочетена и няма да бъде прочетена в близкото бъдеще. Пък и си я купих за много евтино.
5. "Игра на лъжи"
6. "БЗМЦ"
7. "През вселената"
8. "Кръв"
9. 'Душа"
10. 'Вината в нашите звезди"
11. Кои са 10-те книги, които се повтарят в този таг? (Не е нужно да ги има във всяка една категория, в повече от една е достатъчно.)
1. "Вината в нашите звезди"
2. "Хари Потър и Даровете на Смъртта"
3. "Джейн Еър"
4. 'Питър Пан"
5. "Изумруденият атлас"
6. "The DUFF"
7. "Крадецът на книги"
8. "След"
9. "Heir of Fire"
10. "Хари Потър и нечистокръвния принц"

Това беше трудно! Прекарах по-голямата част от писането на тага в празно гледане на рафтовете ми. Който иска е свободен да го направи!

Няма коментари:

Публикуване на коментар