19 юни 2015 г.

Bookish Scenarios TAG

Напоследък съм супер слъмпи и нищо (от осемте започнати книги до мен) не ми се чете. За това супер много се зарадвах като Евина ме тагна, защото блога ми бавно замираше.


1. Трябва да се отървеш от всичките си книги и можеш да задържиш по една от всеки от следните жанрове: съвременна литература, фентъзи, нехудожествена литература и друг по твой избор. Кои книги ще задържиш?
Бих искала да съм креативна и да си взема електронната книга. Но от съвременната литература бих взела "Истината за завинаги" на Сара Десен защото имам някаква странна и необяснима връзка с тази книга. При фентъзито нещата са малко по-сложни и бих искала да запазя "Хрониките на Нарния" (в онова голямо издание, което събира всички седем книги, нищо че не го притежавам). От нехудожествения жанр най-вероятно ще взема някоя готварска книга, примерно "Какво да сготвим, когато мама я няма". По избор бих искала да си взема The Way of Kings, която си купих преди няколко дни. Още не съм я прочела (очевидно) но изпитвам неистова нужда просто да е близо до мен.

2. В книжарница си и чуваш тейнейджър да казва на майка си, че не обича да чете, но
майка му настоява да вземе някоя книга. Отиваш при тях и препоръчваш книга, която смяташ за подходяща за хора, на които не им допада четенето - коя е тя?
Всъщност ми се е случвало и детето ме гледаше доста накриво. Бих разпитала малко какви филми обича да гледа, за да мога да му препоръчам нещо по-конкретно. Но пък като цяло мога да препоръчам поредицата "Лабиринтът" на Джеймс Дашнър и "Живият хаос" на Патрик Нес. просто имам чувствтото, че тези книги не са толкова известни, че на човека отсреща да им е писнало да ги чува+пасват идеално и за момичета и на момчета.
3. Не се чувстваш на себе си и се нуждаеш от подобряване. Коя книга четеш, за да си върнеш доброто настроение?
"Целувка за Ана" - тази книга ми е толкова щастлива и весела. А и Етиен е винаги причина да се усмихнеш.
4. Връщаш се назад във времето за ден, в тийнейджърските си години. Коя книга е най-вероятно да се хванеш да четеш?
 
Хари Потър. прекарах цялата си тринадесета година в четене на поредицата и само мога да съжалявам, че не я бях подхванала по-рано.

5. Твой приятел те изненадва с четиридневно пътуване и имаш един час да се подготвиш. Коя книга ще вземеш за по път?
По принцип взимам книгата, която чета в момента. Хващам се, че на пътувания нямам много време за четене, а дори и да имам не го използвам, следователно една книга ще ми е напълно достатъчна. Ако се е случило така, че тъкмо да съм завършила някоя книга най-вероятно ще взема следващата в поредицата (ако е от поредица) или просто ще си прибера електронната книга и ще решавам какво ми се чете в последствие.
6. Къщата ти е била обрана! Не се тревожи - всички са в безопасност, но библиотеката ти е била претършувана. Коя книга наистина се надяваш да е добре?
Обичам си всичките книги, но най-вече бих се надявала "Изумруденият атлас" да е добре, защото стои непрочетен, страниците му са сменили цвета си и вътре има много сладко послание от една приятелка, за рождения ми ден...мисля, през 2012.
 
 
 
7. Твой приятел взима назаем книга и я връща в ужасно състояние. Ти а) се преструваш, че не си забелязал/а, б) го молиш да ти купи нова или в) тайно унищожаваш някоя от неговите?
Моля го да ми купи нова.Хич не обичам да давам книгите си на когото и да било (обръщам се специално към Юли) и през цялото време докато не са в мен се тревожа как са. Дори да ми ги върнат в добро състояние, не ми ги връщат в толкова добро състояние в каквото била били, ако си стояха тихо и кротко на рафта ми. (Отново към Юли и още неотминалия ми гняв за корицата на "Целувка за Ана")
Това беше. Благодаря за тага отново! Аз пък каня Лияна, Лоли и Габриела да го направят, ако искат, разбира се! За сега толкова, пожелавам ви усмихнат петък.

Няма коментари:

Публикуване на коментар