8 юни 2015 г.

Favourite Genre Book Tag

Изглежда пак почва да ни влече към таговете, само се надявам сега да не се появят още 100 нови. Този по чудо е интересен и благодаря на Кая, че е превела тага и че ме е тагнала.
1.Кой е любимият ви жанр? – Фентъзи.


2.Коя е любимата ви книга от този жанр? – трилогията "Гриша" на Лий Бардуго.

3.Коя книга ви е накарала да заобичате този жанр? – За да не се повтарям трябваше да променя горния си отговор, но "Хрониките на Нарния". Чела съм поредицата безброй пъти, а за пръв път се срещах с нея в леглото на дядо. Четеше ми книжките всяка вечер.

4.Назовете една книга от този жанр, която получава заслужено голямо внимание и една, която заслужава по – голямо внимание. – Заслужено - "Игра на тронове" има своите фенове из целия свят. А една от най-подценените книги мисля, че е "Законът на безсмъртните" на Джули Кагава.

5.Кое е нещото, което най – много ви дразни в книгите от този жанр? –клишетата. Разбирайте го както поискате - като обречената любов, просото защото няма какво друго да се сложи в плота, до това главната героиня да се окажа изгубената наследница на царството (което се пренесе дори в скай-фай романите, много ми е тъпо)

6.Назовете автори/поредици от този жанр, които са в списъка ви „трябва да прочета” - със сигурност Касанда Клеър. Книгите и хем са ми много интересни, хем ми отнема години да ги завърша. Но това лято смятам да се отдам на света на Ловците на сенки. Освен това трябва да завърша "Лунните градини" на Стивън Ериксън. Много ми харесаха стоте страници, които прочетох, просто не беше моето четиво за момента.

7.До кои светове бихте искали да пътувате и кои герои бихте искали да срещнете? – Много ме влекат най-опасните и неприятните за обитаване светове. хващам се да мечтая за Адарлан и принц Дориан, мисля че ми е време да прочета "Огнената наследница".

8.Какво още искате да видите от този жанр? – Ъм, доста съм доволна от жанра "си". Може бих искала да видя малко по-непредвидими и...реални истории.


9.Препоръчайте три свои любими книги от този жанр. - трилогията "Мъглороден" на Брандън Сандерсън, "Полулош" на Сали Грийн и "Не пускай ножа" на Патрик Нес, въпреки, че тя май малко се пада антиутопия. Мех.

Тагвам: Ева, Ники и Вик с:

Няма коментари:

Публикуване на коментар