24 юни 2015 г.

Inside-Out Book TAG

Буквално преди минути в страницата на Егмонт беше публикуван е един книжен таг (клик!) и реших да го пренеса в блог пространството. Преди няколко дни гледах филмчето (shut out за Елена, с която се запознахме, защото тя следи блога ми и бяхме най-големите в кино салона и единствените, които излязоха със сълзи на очите.)
Но никой не го интересуват трепетите ми в кино салона, така че нека да започваме:
1. РАДОСТ: книга, която ви е направила щастливи/която ви е накарала да се смеете.
Отне ми доста време да преборя порива да напиша Пърси Джаксън (упс.) и мисля, че категоричния ми отговор е Fangirl на Рейнбоу Роел. Доста често се смях на приликите ми с главната героиня - Кат.
2. ТЪГА: Книга на която сте си изплакали очите.
По принцип съм голяма ревла и ще пусна по някоя сълза на всяка една книга, но за първото място се борят "Не пускай ножа" на Патрик Нес и "Хари Потър и Даровете на Смъртта" на вие-знете-кой, която дори след десетия прочит ще ме оставя подсмърчайки цяла нощ.
3. ОТВРАТ: Дразнещ/отвратителен герой:
Става ми смешно като си помисля колко от  книжните блогърки отговарят на подобен въпрос с Америка Сънгър от "Изборът". Но мисля, че има един герой по - дразнещ дори и от нея и за мен това е Клеъри Фрей от "Реликвите на смъртните"... поне в първите книги.
4. БЯС ЛЮТ: книга с много битки и екшън.
Определено поредицата "Академия за вампири". За разлика от много YA романи там главната героиня не е мнимо силна, а реално се изправя срещу опасността и убива всеки по пътя си.
5. СТРАХ: книга, която те е поизплашила.
Не мисля, че съм изпитвала страх четейки (освен за живота на някой любим герой), но "Любов по време на глобалното затопляне" си беше плашеща с реалността на събитията. 
 Всеки, който желае е свободен да направи тага ( и да остави поста си в коментарите), но аз тагвам Ники, Кая и Юли.

Няма коментари:

Публикуване на коментар