18 юли 2015 г.

Swap Mail

 Преди супер много време се бях обсебила супер много от swap mail видеата в  YouTube пространството. И предложих, малко на шега, на Лоли да си направим едни пакети. Аз бях забравила, но повече от месец след като го бях предложила, тя ми каза, че ми е купила нещо. И почнахме и месеци след като пакетите бяха готови, ние още не си ги бяхме изпратили. Но се случи така, че тя беше близо до Варна, а аз бях свободна и ето ме - на пътя за Балчик, с торбичка в ръка и супер развълнувана. Видяхме се, разменихме си подаръците и си прекарахме (поне аз) страхотно. По принцип бих оспамила с наши селфита, но на моя телефон няма такива, а тя още не ми ги е изпратила. Но нищо не ми пречи да се изфукам с новите си (супер яки) придобивки.
Книгата съм я чела преди около три години, но нищо не помня и планирах скоро да я препрочитам. Идеално ме е улучила.

Имам Доктор Ху ароматизатор. Нямам кола, ама имам ароматизатор. Тати предложи да го закачим с личната ни кола, но май повече клоня към предложението на мама да ми омирисва бюрото,
Реакцията ми като го видях беше "Ще си го лепна на челото!"
И това исках да си сложа на челото, обаче е значка и май ще си примири с честта да бъде на дамската ми чанта.


И Нарния чаша, която май е термална, но май не. Няма значение, супер яката е!



Няма коментари:

Публикуване на коментар