19 юли 2015 г.

The Summer Book TAG

За стотен път обяснявам, че бях извън града и нямах интернет, освен 3G-то на телефона и за това бях супер нередовна. Но пък преди, както ми се струва, много време тoзи таг много нашумя  реших, че е крайно време и аз да го направя. Не знам дали някой ме е тагнал, но ако все пак някой го е направил - благодаря му!
 
 
1. Намери книга, която те кара да мислиш за лятото - "Истината за завинаги" на Сара Десен, която прочетох миналото лято, горе долу по това време. Беше супер неочаквано за мен, че я харесах толкова много, но още щом я отворих зарязох всичко друго и я изчетох на един дъх.
2. Коя книга прави деня ви по-хубав? -Скоро прочетох "Geek Charming", Книгата по която е сниман филма на Дисни, който носи същото заглавие, и изключително много ми хареса. прочетох я за един ден (защото времето беше лошо и не отидохме на плаж) и след като я завърших ми беше едно такова усмихнато и лъчезарно.
3. Намери жълта книжна корица. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
4. Кое е твоето любимо лятно четиво за плажа? - Този летен сезон на плажа чета "The Way of Kings" на Брандън Сандерсън, което по някакво случайност си пасва идеално с обстановката (не че е много морско и слънчево там) Но предполагам, че просто Сандерсън е добро решение по всяко време.
5.Коя книга изпълнена с екшън те накара да тичаш за сладолед? -"Пророчеството на гарвана" миналото лято ме държеше на ръба на мястото ми. Не че имаше много екшън, просто  толкова много се случваше!
6. Като слънчево изгаряне, коя книга те остави с болезнен край? - В момента съм изгоряла и нашите само се шегуват, че съм като рак, за това това е болезнена тема. "Законът на безсмъртните" не ме остави с треперещо сърце, но определено не бях доволна от финала. Имам нужда от втората книга! Уж щеше да излиза на 10 юли, а аз никъде не я намирам.
7. Като залез, коя книга те остави с красив/хубав край? -"Хари Потър" - в частност всяка от книгите и поредицата като цяло. Въпреки, че затворих последната страница на "даровете на смъртта" в три сутринта, със сълзи (водопади) на очи това беше най-удовлетворяващия край, евър!
8. Коя книжна корица ти напомня за залеза?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ами, това е. Мисля, че съм последната направила тага, но ако някой е останал, да се чувства поканен от мен!

Няма коментари:

Публикуване на коментар