21 юли 2015 г.

The Zombie Apocalypse Book Tag

Благодаря на Юли, че ме е тагнала :)) Ето ги и правилата:

  Трябва да избереш 5 книги, има 10 въпроси и една книга отговаря на два. Отваряш на произволна страница и чието име първо прочетеш- то е отговорът на въпроса.


Книгите, които избрах:
1. "The 100"
2. "Обсидиан""
3. "Пророчеството на гарвана"
4. "Полу лош"
5. "Престол и Щурм"
 
Книга 1: The 100 
1. Кой ще е първият човек, който ще умре? - Соня, майката на Глас. освен, че беше супер маловажен герой, беше и супер противна, така че не се оплаквам. 

2. Кой ще е героят, който ще спънеш, за да избягаш от зомбитата? - Уелс. Еее... Въпреки, че във сериала ми беше много безразличен и че в книгата всички го мразят, аз някак го харесах. Симпатичен ми беше. Ама явно не достатъчно.

Книга 2: Обсидиан
3. Кой е първият човек в отбора ти, който ще се превърне в зомби? - Доусън. След като съм заседнала на третата книга (или по-скоро на първите 10 страници от нея) от безкрайно много време, не съм имала шанса да се срещна по-отблизо с този герой, следователно....хич не ми дреме дали ще стане зомби.

4. Кой е героят, който спъва теб, за да избяга от зомбитата?  - пак ми се падна Доусън. Или ме е спънал, но аз съм оцеляла и те са погнали него или аз ще си избера нов герой. И сега... герои, достатъчно маловажни, че да не ги помня. продължаваме... Деймън ще ме бутне. Кот такоа'
 
Книга 3: Пророчеството на гарвана
5. Кой е идиота на отбора? - Блу. Идиот е относително понятие, за това ще остана без коментар. Но само да отбележа - харесвам Блу!
 
6. Кой е мозъкът на отбора? - След като един трилион пъти попаднах на Блу се натъкнах на Ронан. И беше с наклонен шрифт, крещейки ми, че май той ще е най-подходящият водач.
Книга 4: Полу лош
7. Кой е лечителя на отбора? - Силия. Е, надявам се никой да не опира до лечителските и умения. Поне ще може да избива зомбита в процес на "лечение".

8. Кой е експерта по оръжията? - Гейбриъл. Май и оръжия няма да имаме много. Той с пистолет ще е на моята практика - "Ръчкай го докато не стане нещо." 

Книга 5: Престол и Щурм

 9. Кой е отборният боец? - Мал. Да се бие възможно най-много и най-често в смъртни мисии!

10. Кой е капитана на отбора? - Николай. Мисля, че ще му отива да е капитан... по очевидни причини за всеки прочел книгата... 

Е, това беше забавно. Тагвам, който не е тагнат, защото май съм последна.


 

Няма коментари:

Публикуване на коментар