2 август 2015 г.

OTPs

Докато умирам от жега и се чудя какви песни да сложа в Books and Songs #3 ме поразява невероятна идея. Или поне ми се струва невероятна. Както и да е, реших да споделя любимите си книжни двойки (или почти двойки). Ще ги разделя в две графи - ship и canon, което съответно значи, нереална и реална двойка. Обяснявам го като първия човек, Боже!
SHIPS:
1. Каол и Селена от "Стъкленият трон"
По принцип съм много обърка относно двойки в тази поредица и всяка книга шипвах Селена с различен човек, но съм се задържала на Каол от доста време, така че предполагам ще е той. Но кой знае, ако мина двестната страница от "огнената наследница" мога да почна да я виждам и с Роуан.





2. Гейбриъл и Натан от "Полу лош"
Още щом Гейбриъл се появи като персонаж в първата книга много го харесах, а присъствието му във втората и особено моментите му с Натан, просто си играха с емоциите ми. 

3. Нют и Томас от "Лабиринтът: невъзможното бягство"
Всъщност това започна много невинничко, проверявах книгата в Tumblr и попадам на нещо за тях двамата, мисля че сцена на целувка. И понеже смятах, че е спойлер се замислих и си казах "Да, всъщност ще са много яка двойка". После Мария беше добра приятелка и ми разби сърцето казвайки ми, че това не се случва реално. заедно с още 12046125906 спойлера, благодаря ти!

4. Белами и Кларк от "The 100" 
Още от сериала ги обожавам и ще излъжа ако кажа, че не прекарвам всеки ден гледайки множество техни видеа в интернет. В книгата, освен, че сюжета е много по-различен има и много повече Беларк и малкото ми шипърско сърчице откача!

Любимото ми тяхно клипче (за тази седмица)


5. Тод и Виола от Не Пускай Ножа.
Може би не към този момент (края на първата книга), но много бих се радвала да ги видя заедно на края на трилогията.

6. Алисън и Зийк от "Законът на безсмъртните"
Докато четях книгата си умирах всеки път когато се приближиха, но авторката ловко избегна връзката им. Беше наблегнала повече на приключенията им, отколкото на чувствата им, което много ми допадна.И все пак, очаквам поне целувка в "Лек за вечност"


CANON:
1. Джеймс и Лили от поредицата "Хари Потър" от Вие-знаете-кой
Джили ми е ultimate OTP-то, прочела съм над петдесет техни фенфикшъна, качила съм си милион техни картинки и съм изслушала всеки възможен микс за тях в 8tracks. Обсебването е истинско. Обожавам ги до небето и обратно!
2. Вин и Елънд от "Мъглороден"
След като бях безмилостно спойлната за това какво се случва с тях в края на поредицата, и то на рождения ми ден, всъщност дори ги заобичах още повече като двойка. По начало ми бяха много сладки и просто през "Последната империя" се кефех на всеки техен момент, като малко дете.
 
3. Гидеън и Гуендолин от поредицата "Скъпоценни камъни"
Може би първото ми осъзнато шипване на двама герои, през цялото време ги исках заедно. малко се демотивирах, като осъзнах че всичко се случва в няколко седмици, но това се отпи след пет страници. Много си ги харесвам заедно и съм последвала нездравословно много tumblr и instagram акаунти за тях. + Янис (актьорът, играещ Гидеън във филмът) е много - приятен за гледане и точене на лиги.
 
4. Кейти и Деймън от поредицата "Лукс"
В първата книга и двамата ми бяха доста неприятни герои - Деймън беше страшно груб и агресивен, което за мен не е атрактивно, а Кейти беше някак глуповата и клиширана. Дали заради по-интересния сюжет на втората книга или заради новото "попълнение" към живота на Кейти, но започнах да ги харесвам все повече и повече, особено като споделяха някакви сладки моменти. Трябва скоро да завърша тази поредица!
 
5. Синдер и Каи от поредицата "Лунните хроники"
Чаках ги три книги! Три книги, които не харесвах, чаках да си домъкнат мързеливите задници и най-накрая да се целунат. Само заради тях двамата ще прочета "Зима". Чакай, лъжа. Забравих, че обичам Трън. Ще прочета Зима, заради тях и заради Трън.
 
6. Макс и Зъба от "Максимум Райд"
Въпреки, че съм прочела само две от деветте (?) излезли книги,а з съм напълно убедена, а и спойлната, че те двамата завършват заедно. Но това не е един от онези гадни спойлери, а по-скоро от хубавите бебе-спойлери, които те мотивират да продължаваш.
 
7. Ана и Етиен от "Целувка за Ана"
Колко по-очевидна мога да стана? Реално има ли човек, който да не ги харесва заедно. Дори нямам достатъчно думи да опиша любовта си към любовта им.
8. Пърси и Анабет от "Пърси Джаксън и боговете на Олимп"/ "Героите на Олимп"
Това никой не го очакваше. Най-вероятно съм единствената, която подкрепя тази двойка. Сигурно целият фендъм ме мрази, за дето подкрепям това решение на Рик Риордън. Пък и ми е много трудно да намирам фен-артове и плейлисти за тях. :ссс

    9. Сидни и Ейдриън от поредицата "Кръвни връзки"
Една от първите поредици, които прочетох и още от първите страници исках да видя Сидни и Ейдриън заедно, и дни след завършването на първата книга се спойлнах за момент между тях и хукнах към близката книжарница, за да разбера кога излиза следващата книга. Чаках няколко месеца за "златната лилия" и после няколко дни за "Индигова магия". После година и половина за "Огнено сърце". Добра работа издателство Ибис!

Имам чувството, че в този пост обяснявам повече за кои книги, и как, са ме спойлнали, отколкото защо толкова силно харесвам тези двойки, но мех... Остават 15 минути до началото на BookTube-A-Thon - а и съм супер развълнувана. Аз и зеленият ми чай сме готови да стоим цяла нощ и да четем "Легендата", от която преди година също си имах любима двойка. Ще видим как ще потръгнат нещата по време на втория прочит. А кои са вашите любими двойки?

6 коментара:

  1. Белами и Кларк <3 Ако в сериала не са накрая заедно, ще хвърчат глави на сценаристи, режисьори и всички, които работят по него. Сидни и Ейдриън са една от най, най - любимите ми двойки! А за Пърси и Анабет, все още не са се събрали до книгата, до която съм стигнала, но мога да си ги представя заедно и ми допадат като двойка.

    ОтговорИзтриване
  2. Белами и Кларк и Синдер и Каи са любов. И Гейбриъл и Натан.
    Между другото ме накара да се замисля за Нют и Томас, в действителност биха били ааадски готината двойка ;д Дашнър обаче няма особено въображение -.- и никой не харесва Тереза. Но както и да е.
    Обичам ти поста <3

    ОтговорИзтриване
  3. Белами и Кларк <3 Обожавам ги като двойка (все още съм на края на 1-ви сезон, да ;д) и обожавам Белами като отделен герой <3333. А Гуендолин и Гидеън са най-сладката двойка за, която съм чела <3 ;Д. Поста ти е уникален!
    А "Максимум Райд" заслужава ли си ?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Заслужава си 👍Не е нещо брилянтно, на се чете бързо, забавна е и не те натоварва...

      Изтриване
    2. Този коментар бе премахнат от автора.

      Изтриване
  4. Белами и Кларк са ми любимци просто няма как,трябва да ги съберат.Гидеън и Гуендолин също са невероятни.

    ОтговорИзтриване