2 септември 2015 г.

August Book Haul

Ана в началото на месеца: Ще си купя само две - три книжки, само тези, които искам най-много.

Ана, докато пише тези Book Haul постове: ох, мамка му.

Този месец прекалих. В началото на август беше Алеята на книгата, тук във Варна, и аз се възползвах като купих цели 9 книги - не всичките конкретно за мен, но все такива към които проявявам интерес и които стоят на моя рафт. Казах си, че няма да пазарувам повече, защото ми бяха достатъчни По-късно през месеца заминах със семейството си на кратка екскурзия и мама ми направи подарък от книжарница "Приятели", в Стара Загора. Една книга отклонение - живее с с него. Прибирам се обратно във Варна на 29, а на 30 снимам този пост. Но на 30 беше промоцията на Сиела и аз си забраних дори да изляза в нея посока. Но майка ми ми се обади от там и ме пита какво искам, така че нямаше как да изпусна и тази възможност. По-късно същия ден отиваме в Джъмбо за тетрадки и баща ми ми казва "Отдавна не съм ти купувал книга. Майка ти каза, че има някаква промоция, ето ти пари, а аз ще ви оставя пред Сиелата." Много показателен разговор за това пазаруване, а и очевидно за целия ми читателски живот беше този:
- Мамо, имам ли нужда от тази книга? - мама поглежда пренебрежително томчето.
- Не.
- А ще си я купя ли? - въздишка.
- Най-вероятно да.

Така и направих.

Прибрахме се по-тъмно и за това си казах - ще си снимам книгите утре, по светло. Обаче тогава пък цял ден бях навън ( излязох в 9 и се прибрах в 21... Почувствах се сякаш имам приятели) и тези, които ме имат в snapchat (lluxita) ще знаят колко бях продуктивна него ден. И вече на първи септември пиша поста, събирам снимките и се сещам, че взех пратката си от Софтпрес предната сутрин и трябва да заснема и  тези книги. А после пак излизах и пак нямах време. Ъгх, ужасно е да си социален.

Както и да е, ето какво си купих/ми подарих/получих през август.

Бард имаха някаква промоция "2 книги за 10 лв" и мама се възползва.
И аз се възползвах.
Чаках 3 дни, че да я заредят в шатрата на Хермес .-.
най-доброто решение в живота ми <3
Най-хубавата част беше, че си крадях книгоразделителчета и листчета и приятелите ми ме прикриваха!
мама продължава да се възползва.
и явно е в добро настроение, защото прави подаръци.
и продължава.

Тази аз искам да я прочета, но я пробутах на мама.
Книгата от пагобния разговор. В моя защита - сделката беше много изгодна. Пък и е много красива, а аз нямам никакви угризения.
 


И последно, но не последно място - новият ми кейс. Не е книга, но е бук рилейтид, така че мога да се похваля.



1 коментар:

  1. Лол,на 30 аз преживях нещо подобно,с малката разлика,че аз се юрнах още девет сутринта към ciela-та и после на джъмбото за тетрадки :D Честито нов кейс,страхотен е ;3

    ОтговорИзтриване