1 септември 2015 г.

August Wrap-up

Бях опитвала да пиша един подобен пост преди време, но той се получи буквално десет реда на кръст, заради малкото количество прочетени книги и факта, че на всички тях съм писаха ревюта. Този месец обаче се представих сносно и най-накрая (!) излязох от reading slump-a си, който ме преследва от началото на 2015 година.

На 8 септември заминах за Бургас, при баба и дядо, където прекарах последните три седмици и за това не бях толкова активна в блога - все пак не е много удобно да пишеш пост на телефона си, обикаляйки апартамента трескаво, търсейки две чертички от интернета на съседката. Но пък за сметка на това имах три седмици блажено четене.

В началото на месеца започнах The Darkest Minds, но я прекъснах, заради Booktube-a-thon - маратона за четене в който участвах. По-късно я дочетох и тя определено се превърна в една от любимите ми книги, а краят ме разстрои по-толкова много емоционални начини, че прекарах следващите 2 часа в топка от сълзи и сополи на леглото.



Говорейки за Booktube-a-thon, по време него успях да прочета едва три книжки - всичките от които харесах изключително много. Бях твърдо решена да препрочета "Легендата" по време на маратона, за това всеки ден ходих до Алеята на книгата, и в частност шатрата на Хермес, за да си я купя, като пожънах успех едва на третия ден (спойлер за Haul поста ми)



Имаше някакво предизвикателство от сорта на "прочети книга, като не я пускаш" или нещо такова и се убих да търся някаква тънка книжчица, за да го покрия. Най-накрая се спрях на The Silurian Gift, една от Doctor Who книжките. Беше ми много забавна и ме накара да почувствам носталгия по сериала.



По-късно започнах Day 21, продължението на The 100, която беше наситена с действия и я заобичах, Единствения факт, който ме подразни е колко бързо се разви връзката на Белами и Кларк и как, по супер безхарактерен начин, не издържаха скарани повече от 12 часа.


Мисля, че я завърших четвъртъка или нещо подобно, като после се захванах с "Без Хоуп", която я протаквах до преди няколко дни. Не знам дали заради ужасния превод или заради уникално глупавата история, но книгата хич не ми хареса.  Имаше някакъв потенциал, но insta-lovе-а ми развали всичко. Мисля, че бих оценила книгата повече в оригинал, но за сега си остава с 2.5 звездички.
В Бургас, съседката ни е леля на Иво Сиромахов, следователно (???) притежава всичките негови книги, а мама винаги гледа да си вземе от нея най-новите. При последното ни "тършуване" в библиотеката на Сиромахова мама се измъкна със "7 жени" (която била много забавна) и "Оптимистична теория за българския секс". аз, в отчаянието си от "Без Хоуп", започнах "Оптимистичната теория на секса" и я завърших за няколко часа - пълни глупости, но книгата е лека и забавна.

От издателство"Егмонт" се свързаха с мен и ме попитаха дали бих желала да прочета "островът на изгубените" от Мелиса Де Ла Круз в pdf вариант, седмица преди издаването на книгата (the excitement is real) - преборих книгата за един ден, нищо че я четях на телефона и сега имам чувството, че диоптърът ми е скочил с единица. Няма какво да си говорим - написах ревю, което може да прочетете тук, а книгата вече е на пазара.



И последна, но определено не на последно място - "Въглен в пепелта", която заобичах до мозъка на костите си. Още пиша ревюто и, от три дена просто не мога да си събера мислите. Имам толкова много неща да разгледам относно нея. Отредих и почетно място до Хари Потър!!! И освен това, тази книга запали интереса ми към кралските интриги и сега не мога да се насладя напълно на "В обгорените земи". Може пък вместо нея да довърша "Огнената наследница"???


Може и да се отворих към wrap-up постовете, но няма да правя TBR, защото знам, че щом го направя няма да прочета нито една то зададените книги. Поставям си като задача единствено да се справя със всичките онези "currently reading", които виждате вдясно.

Няма коментари:

Публикуване на коментар