26 октомври 2015 г.

Cinderella Book Tag

Този таг ми стои на чернова от един месец, но чак сега се реших да го довърша. Последните месеци бяха пълна бъркотия за мен и това не се дължи само на започването на учебната година. Имах доста проблеми, но сега се чувствам добре и ще има много блог-спам в идните дни, защото 1. най-накрая започнах да чета активно, отново и 2.защото супер много ми се пише.



Злите доведени сестри - Книга с герой, който мразиш
  Омразата ми към краля и към Аробин от поредицата "Стъкления трон" е толкова истинска и страстна, че не е реално. Рядко ми се случва реално да мразя злодеите, за това - браво, Сара Дж. Маас!
Принцът - Книга с герой, който е джентълмен
По от "Даровита" си беше същински джентълмен, присъщо, очевидно, на всеки принц.

Пепеляшка - Герой, който е грациозен, мил и упорит
Дей от "Легендата". Но грациозен свободно може да се замени и със смъртоносен.

Феята кръстница - Герой, който винаги има някой да се грижи за него
Гледам си рафтовете от десет минути и все още на мога да измисля отговор по-добър от този на Гери. Бела от "Здрач", очевидно печели наградите за "Най-беззащитна героиня", "Най-голямо мрънкало на века" и "Не мога да се оправям сама, въпреки че притежавам силата"

Полезните създания - Нещо, което те прави щастлива, когато си тъжна
Хари Потър винаги докарва усмивка на лицето ми, както и книгите на Стефъни Пъркинс

Пепел - Книга, за която не ти пука
"Създадена от Дим и кост" - не че не ми хареса, но нека кажем, че ако трябваше да се разделя с нея, нямаше да ми е тъжно.

Тиквата - Герой, който се е променил
Лайа от "Въглен в пепелта" преживя коренна промяна, според мен и това е една от малкото причини толкова много да обичам тази книга.

Невъзможно - Книга с край, който не си очаквала
Много от книгите, които чета са често с предвидим край и рядко можеш да ме оставиш изненадана, но обрата в "Алена кралица" ме остави с празен поглед и разбито сърце с часове.

Просто дишай - Нещо, което те вдъхновява да си смела
Смятам се, за относително смел човек, но да чета за страха и несигурността на другите винаги ме мотивира. Хващам се да мисля различно от главните герои, въпреки че ме е страх от последствията.

И заживели щастливо - Книга с перфектен край
"Падение и Подем" на Лий Бардуго - може би не очаквах точно това и не бях напълно удовлетворена от края на книгата, колкото повече се замислям - не би могло да има по-перфектен завършек на историята на Алина.

Благодаря много на Лоли, че ме тагна, като аз на свой ред не тагвам никой конкретен. Знам, че в няколкото месеца в които не съм била много активна са се появили много нови книжни блогове, така че ако вашият е сред тях се чувствайте поканени да изпълните тага (и разбира се да оставите сайта в коментарите с:)

Няма коментари:

Публикуване на коментар