26 декември 2015 г.

All I Want for Christmas Book Tag


Аз отново закъснявам ужасно много с таговете, но какво пък. Мерси на Юли, че ме е тагнала.

1. Кой герой искаш Дядо Коледа да остави под елхата ти?

   Пърси Джаксън - без съмнение. Напомня ми на един от най-добрите ми приятели и се обзалагам, че ще се разбираме чудесно. 

2. Кой герой би искал/а да целунеш под имел?

   Този въпрос стартира украсяването на харема ми с имели. Но най-скорошното ми попадение е Хенри Уинтър.Бих го целунала навсякъде по всяко време. 

3. Напиши твоя коледен списък за Дядо Коледа, кои ще бъдат твоите топ 5 книги в него?

1) Зима на Мариса Майър
2) Six of crows - Leigh Bardugo
3) Glass Sword - Victoria Aveyard
4) Queen of Shadows - Sara J. Maas
5) Homecoming - Kass Morgan.

4. Тайна е, че Дядо Коледа е в Хогуортс, какво най-много искаш да получиш?

   Lowkey мечтая за Уизли пуловер откакто съм на 7.

5. Получаваш да прекараш един ден с героите и филмовите актьори от един фендъм, кой ще избереш?

   Героите от Хари Потър и актьорите от Игрите на глада, без съмнениел Или обратното, също ме устройва.

6. Кое измислено животно би искал/а да заеме мястото на Рудолф и което да срещнеш на покрива си?

   Гаргойлът от трилогията "Скъпоценните камъни" - няма да предприема изписването на името му.

7. Каниш 10 героя на твоето новогодишно парти, кои ще избереш?

1) Ейдриън Ивашков - душата на компанията.
2) Пърси Джаксън - накъде без един полубог да ни забавлява.
3) Ана и 4) Етиен - супер сладки са и ще създадат добро настроение.
5) Синдер - интересна ми е, а също така може да се отзове ако нещо се повреди.
6) Магнус Бейн - ще блесне като коледна звезда,
7) Клоуи от "The Nine Lives of Chloe King" - просто я харесвам изключително много.
8) Сам от "Ways to Live Forever" - заслужава поне един купон, който да запомни.
9) Кал от "Железният изпит" - вярно, няма да може да се разкърши много, много, но е голям образ.
10) Мал от "Островът на изгубените" - една злодейка повече никога не е излишна.

8. От кой герой ще излезе добър Дядо Коледа (не е задължително само външния вид, личността също се брои)?

 
    Мисля, че Сноу ще е страхотен с червения костюм, но за жалост хич не е толкова добродушен, колкото белобрадия старец. Може би някой като Лиам от "The Darkest Minds" ще излезе добър Дядо Коледа тъй като и двамата са изключително мили и щедри.


Мисля, че вече вси„ки са правили тага, но който не е - да се чувства поканен!

Няма коментари:

Публикуване на коментар